طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

محاسبه انلاین هزینه طراحی سایت

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت برای شما در این قسمت قرار داده شده است که شما عزیزان بسته به نیاز خود می توانید هریک از بخش های مورد نیاز خود را با توجه به نوع سایت خود انتخاب نموده و هزینه نهایی آن را بدست بیاورید.

1-در فرم محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت می توانید میزان فضای هاست مورد نیاز سایت خود و همچنین دامنه و سایر بخش های سایت را انتخاب نمایید.

2-دقت نمایید که در صورتی که می خواهید یک سایت فروشگاهی بزرگ با محصولات زیاد راه اندازی کنید نیاز به یک هاست با فضای بالا تر از 20 گیگ دارید چون تصاویر محصول و سایر بخش ها حجم زیادی را اشغال می کند و نیازمند فضای زیادی می باشد.

3-همچنین دقت داشته باشید که دامنه دات کام یک دامنه بین المللی و دامنه دات ای ار مخصوص ایران است.

4-البته این مورد نیز شایان ذکر است که هزینه دامنه دات کام تقریبا 20 تا 30 برابر دامنه ای ار هزینه دارد و هر سال نیز هزینه آن با توجه به نرخ دلار افزایش پیدا می کند.

5-در صورتی که نیازمند یک سایت شخصی و یا سایت شرکتی هستید دقت کنید چون سایت شما تمرکز به معرفی شرکت و بخشی از فعالیت های آن می باشد نیاز به هاست حجم بالا ندارید.

6-حتما به این مورد توجه نمایید که هاست و دامنه به صورت سالانه تمدید می شوند و شما هرسال باید هزینه تمدید آن را به شرکتی که از آن میزبانی وب دریافت کرده اید پرداخت نمایید.

7-در صورتی که شما به غیر از موارد درخواستی نیازمند تغییرات دیگری در سایت هستید می توانید آن را به صورت جداگانه پس از ثبت درخواست درخواست نمایید.

8-مجموعه ما سعی کرده تا نسبت به سایر رقبا هزینه را کاهش و کیفیت کار را بالا ببرد تا رضایت مشتریان خود را هرچه بیشتر جلب نمایید.

9-شما با اطمینان کامل می توانید ابتدا قیمت های سایرین را بررسی و سپس از ما درخواست طراحی سایت بدهید.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت

[gravityform id=”2″ title=”true”]


2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *