طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ در این مقاله به بررسی تمام هزینه های راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از جمله هاست، دامنه و هزینه های دیگر طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.

نکاتی که در این مقاله خواهید خواند:

انتخاب بهترین هاست برای سایت فروشگاهی
انتخاب نام دامنه مناسب
هزینه طراحی سایت فروشگاهی به صورت کدنویسی و اختصاصی
هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
جدول قیمت ها و لیست هزینه های جانبی
معرفی روش های طراحی سایت فروشگاهی ارزان

هاست مناسب برای سایت فروشگاهی

اگر سایت فروشگاهی شما به صورت کدنویسی شده طراحی شده باشد هاست مناسب برای سایت فروشگاه شما می‌تواند یک هاست معمولی باشد.

قیمت خرید هاست فروشگاهی شما با توجه به توضیح بالا چیزی حدود ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت سالیانه است.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نیاز به هاست وردپرس دارد که هزینه خرید هاست وردپرس مناسب سایت فروشگاهی حدوداً بین ۸۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان متغیر است که بستگی به فضای مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی شما ممکن است این هزینه بیشتر هم بشود.

خرید هاست مناسب برای سایت فروشگاهی طراحی شده با وردپرس یا روش‌های دیگر نیاز به بررسی میزان فضای مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی و میزان اطلاعاتی که در این سایت می‌خواهید قرار دهید بستگی دارد.

اگر می‌ خواهید در سایت فروشگاهی خود اطلاعات زیاد و تصاویر زیادی بارگذاری کنید برای طراحی سایت فروشگاهی خود نیاز به هاستی با فضای ۵ گیگ و بیشتر دارید.

انتخاب نام دامنه سایت

در هنگام خرید دامنه سایت و انتخاب بهترین دامنه برای سایت فروشگاهی باید بررسی شود که نام دامنه انتخاب شده برای سایت فروشگاهی به کسب و کاری که قرار است راه اندازی شود مرتبط باشد.

هزینه خرید دامنه سایت گوناگون است چون بسته به نام دامنه سایت فروشگاهی انتخاب شده پسوندهای گوناگونی وجود دارد مثلاً خرید دامنه ir یا خرید دامنه  com و پسوندهای دیگر هر یک از این دامنه‌ها قیمت‌های مختلفی دارند.

در حال حاضر هزینه خرید دامنه ir حدوداً ۳۹ هزار تومان و هزینه خرید دامنه com حدوداً بین ۵۰۰ الی ۶۵۰ هزار تومان است.

بررسی تفاوت بین دامنه com و ir و سایر دامنه‌ها با یکدیگر بحثی جداگانه دارد که ارتباطی به این مقاله ندارد و باید آن را در مقاله‌های دیگر بررسی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی به صورت کدنویسی و اختصاصی هزینه تمام شده طراحی سایت فروشگاهی حداقل بین ۲۰ میلیون الی ۷۰ میلیون تومان است که سایت فروشگاهی طراحی شده اگر دارای امکانات فروشگاهی خاصی باشد یا بخواهید به آن امکانات دیگری اضافه کنید این هزینه ممکن است بیشتر از این هم بشود.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می‌تواند هزینه  تمام شده طراحی سایت شما را به شدت کاهش دهد. در این نوع طراحی سایت با وردپرس هزینه شما از ۲ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است.

البته اگر در ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس از قالب آماده استفاده شود باز هم قیمت طراحی سایت کاهش پیدا می‌کند.

لیست و جدول هزینه های طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به توضیحات بالا در خصوص هزینه های طراحی سایت فروشگاهی و نحوه ساخت سایت فروشگاهی جدول هزینه‌ های طراحی سایت در زیر برای شما ذکر شده است.

ردیف نام خدمات هزینه خدمات توضیحات
1 هاست وردپرس و هاست معمولی از 300000 تومان تا 5000000 تومان بصورت تمدید سالیانه بسته به فضای ذخیره سازی و سایر امکانات هاست مناسب برای را هاندازی سیات فروشگاهی متوسط بین 800000 تا 1300000 تومان است
2 دامنه ir در حال حاضر 39000 تومان بصورت تمدید سالیانه امکان تمدید دو و سه ساله برای دامنه وجود دارد
3 دامنه com در حال حاضر 550000 الی 780000 تومان بصورت تمدید سالیانه در اکثر موارد تمدید دامنه com به صورت سالیانه است
4 طراحی و پیاده سازی سایت فروشگاهی بصورت کدنویسی و اختصاصی این هزینه بسته به طراح و نوع خدمات از 30000000 تومان تا 80000000 تومان متفاوت است در صورتی که ابتدای کار هستید و میخواهید تازه سایت فروشگاهی راه اندازی کنید اصلا این گزینه پیشنهاد نمیشود
5 طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هزینه طراحی سایت با وردپرس از 1000000 تا 10000000 تومان متغیر است ممکن است طراحی یا قالب سفارشی برای سایت داشته باشید که هزینه طراحی کمی متفاوت خواهد بود

هزینه طراحی ما بیشتر از 3000000 تومان نیست.

6 قالب اماده وردپرس برای سایت فروشگاهی قالب حرفه ای فروشگاهی برای وردپرس بین 450000 تا 1200000 تومان متغیر است معمولا بهترین قالب وردپرس حدودا بیشتر از 700000 تومان نیست
7 پنل پیامکی و ثبت نام پیامکی هزینه راه اندازی و خرید این پنل بین 800000 الی 1200000 تومان است این هزینه باتوجه به شرکت ارائه دهنده خدمات و سیاسیت های ان شرکت بسیار متفاوت هستند
8 ایمن سازی و امنیت سایت این هزینه از حداقل 300000 تومان تا 3000000 تومان بسته به نوع سایت متفاوت است. درصورت استفاده از وردپرس برای طراحی سایت معمولا این هزینه بیشتر از 700000 تومان نیست
9 سئو سایت فروشگاهی این خدمات برای بازدهی و تاثیر بصورت ماهیانه هستند و از 8000000 الی 25000000 تومان هستند. شرکت ما بین 3000000 الی 5000000 تومان این خدمات را ارائه میدهد.

ممکن است برای راه اندازی سایت فروشگاهی نیاز به خرید یا فعال سازی موارد دیگری مانند درگاه پرداخت سایت و یا پنل پیامکی برای سایت فروشگاهی داشته باشید.

برای رشد باید سئو سایت فروشگاهی به ساده ترین روش و با هزینه کم انجام بشود که همین امر خود باعث افزایش قیمت هزینه طراحی سایت می شود.

در جدول زیر مواردی که ممکن است برای طراحی سایت مورد نیاز شما باشد به همراه لیست قیمت آنها ذکر شده است که می‌توانید آنها را در طراحی سایت فروشگاهی بررسی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

در سایت ما هزینه تمام شده طراحی سایت فروشگاهی ارزان و با هزینه کم انجام میشود و شما میتوانید سفارش ساخت سایت فروشگاهی ارزان خود را با کمترین هزینه ثبت کنید.

ما به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و هاست وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرسی به شما کاربران عزیر هاست های وردپرسی با کیفیت و ارزان ارائه می دهیم.

همچنین برای اینکه قیمت تمام شده سایت فروشگاهی شما کاهش پیدا کند و شما با هزینه کم و ارزان صاحب یک سایت فروشگاهی حرفه ای بشوید بابت <strong>طراحی سایت از شما هزینه ای دریافت نمیکینم.

شما فقط هزینه خرید هاست وردپرس فروشگاهی را پرداخت میکیند و برای راه اندازی سایت فروشگاهی حرفه ای خود اقدام به خرید دامنه برای سایت می کنید.

همچنین برای اینکه مبلغ تمام شده سایت فروشگاهی شما کاهش پیدا کند برای طراحی سایت فروشگاهی از قالب های آماده حرفه ای برای طراحی سایت شما استفاده میکنیم.

شما میتوانید از بین این قالب ها، قالب سایت فروشگاهی مناسب خود را انتخاب و در هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی آن را مشخص کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *