طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

هزینه طراحی سایت با وردپرس

قبل از اینکه بخواهیم  در مورد هزینه طراحی سایت با وردپرس صحبت بکنیم باید بگوییم که قرار هست شما با خواندن آن هم متوجه بشوید که طراحی سایت با وردپرس چطور انجام می شود.
طراحی سایت با ورد پرس چه هزینه های دارد، با مزایا و معایب طراحی سایت با ورد پرس نیز اسناد می شوید.
پس با من همراه باشید تا به صورت کامل و دقیق در مورد این موضوع با شما صحبت کنیم.
وردپرس چندین سال است که جای خود را در بین کسانی که اقدام به طراحی سایت می کنند باز کرده و نسبت به روز های اولی که معرفی شده بسیار قدرتمند شده و رقیب سرسخت سایت های شده که کلا کد نویسی شده و امنیت بالایی دارند.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به صورت لایه باز در اختیار توسعه دهنده ها قرار گرفته و همین مزیت موجب شده تا به سرعت هرگونه باگ و مشکل امنیتی سریعا شناسایی و رفع بشه.
این سیاست در بیشتر سیستم عامل ها و برنامه ها و سایر پلتفرم ها انجام می شود.
مثلا شما به خوبی می دانید که سیستم عامل ios شرکت اپل جزو قوی ترین و امن ترین سیستم عامل های تلفن همراه است که نفوذ به او بسیار دشوار هست.
آیا از اول این امنیت وجود داشته؟خیر.برنامه نویسان و هکران مدام قفل آن را از طریق باگ های برنامه ای و سخت افزاری شکسته و به اصطلاح جیلبریک می کردند.
شرکت اپل در نسخه بعدی این باگ را بسته و دسترسی را دشوارتر می کرد.
تا اینکه اپل این سیاست را پیش گرفت که به هکر هوایی که موفق به شکستن قفل گوشی و جیلبریک بشوند جایزه چند میلیون دلاری بدهد.
با این کارهم امنیت سیستم عامل خود را بالا برد و هم ایرادات را متوجه شد.مدیریت محتوا وردپرس نیز به همین صورت قدرتمند شد که توسعه دهنده ها مدام ایرادات و باگ ها را گزارش و نواقص برطرف شد.
البته این نکته مهم است که بالاخره همیشه راهی برای نفوذ و هک به هر سایتی هست.
هزینه طراحی سایت با وردپرس

نکاتی در مورد مدیریت محتوا وردپرس

حالا می خواهد کدنویسی شده باشد یا با مدیریت محتوا طراحی شده باشد.
خود مدیریت محتوا وردپرس به صورت رایگان و به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار کاربران دنیا قرار گرفته است.
ولی شخصی که دانش کافی با نحوه کار با وردپرس را داشته باشد می تواند هنر طراحی سایت با وردپرس را نشان دهد.
یک وردپرس کار باید بتواند به خوبی هم امنیت مدیریت محتوا وردپرس را برقرار کند و هم به خوبی یک سایت عالی و بی نقص را طراحی کند.
با نصب مدیریت محتوا وردپرس به تنهایی نمی توانید صاحب یک سایت شوید و نیاز به افزونه های مخصوص و قالب دارید.
افزونه و قالب بسیار زیادی برای این مدیریت محتوا در اختیار شما هست که همه نوع سایتی را می توانید با این مدیریت محتوا طراحی کنید.
شما هیچگونه محدودیتی ندارید پس اصلا در این باره نگران نباشید ولی این نکته بسیار مهم است که قالب شما اورجینال باشد و باگی نداشته باشد و از منبعی مطمئن خریداری شده باشد.
افزونه هوایی که استفاده می کنید اورجینال باشد و نسخه دستکاری شده و نال شده نباشد.
با رعایت این موارد مطمئن باشید شما هیچگونه مشکلی با این مدیریت محتوا نخواهید داشت.
هزینه طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

معمولا قیمت قالب وردپرس در حال حاضر از حدود قیمت ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان بسته به نوع قالب و امکانات این دارد.
بسته به سایتی که می خواهید طراحی کنید هزینه افزونه های مورد نیاز از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان هزینه دارد.
لایسنس قالب و افزونه های وردپرس به این صورت است که بعد از خرید از شما دامنه می خواهد و بعد از دریافت دامنه افزونه و قالب خریداری شده تنها روی همان دامنه کار می کند و فعال می شود.
این نکته را باید بگوییم که قالب ها و افزونه های که برای وردپرس خریداری می کنید اگر اورجینال باشد لایسنس دارد و برای فعال سازی ان باید از این کد استفاده کنید.
نکته بعدی در این زمینه این است که لایسنس ها مادام‌العمر هستند و تنها باید یکبار هزینه آن را پرداخت کنید و بابت ابدیت های بعدی نیازی به پرداخت هزینه نیست.
یک هاست مناسب و با کیفیت عالی الان حدودا سالیانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان هزینه دارد.
پس تقریبا اگر بخواهید با مدیریت محتوا وردپرس سایت طراحی  و اقدام به تولید محتوا کنید هزینه طراحی سایت با وردپرس حداقل حدودا از ۳ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان می شود.
فقط حتما به این نکته دقت کنید که برای طراحی سایت با وردپرس سفارش خود را به شخصی دهید که واقعا تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد چون در غیر این صورت شما بعد از مرور زمان با مشکلات فراوان و ایرادات فنی بسیار زیادی مواجه می شوید.
این نکته هم بسیار مهم است که بعضی از اشخاص و شرکت ها برای طراحی از افزونه ها و قالب های استفاده می کنند که توسط دامنه خودشان خریداری شده و فعال شده و بعد از فعال شدن برای شما یا شما نمی توانید این را ابدیت کنید و یا اصلا ابدیت نمی شود و شما را دچار مشکل می کند.امیدوارم که این مطلب دانش شما در زمینه طراحی سایت با وردپرس را بالا برده باشد و توانسته باشیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *