طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

بیشتر شدن مشتری سایت

بیشتر شدن مشتری سایت

بیشتر شدن مشتری سایت

یک مقدمه کوچک

زمانی تعداد سایت هایی که بصورت انلاین اقدام به فروش محصولات خود در فضای مجازی میکردند در هر زمینه شغلی بسیار کم بودند و زمانی که کاربر کالایی را در گوگل سرچ میکرد میتوانست سریعا به ان کالا دسترسی پیدا کرده و خرید نماید ولی رفته رفته تعداد این سایت ها بالا رفت و تعداد زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کرده و گوی سبقت را از یک دیگر ربودند.

وضعیت امروز و میزان بازدید و فروش سایت

امروز تعداد سایت هایی که درحال فعالیت و فروش کالا هستند بسیار زیاد شده و واقعا بازار رقابتب بسیار سخت شده و واقعا اگه بخواهید در این بازار دوام بیارید باید تمام تلاشتون رو بکنید که زمینه هایی که باعث میشه سایت رشد کنه و جذب مشتری کنه را یاد بگیرید تا از رقبا عقب نمونید.

چکار کنیم تا از رقبا عقب نمونیم و فروشمون هم بیشتر بشه

چند نکته هست که به شما میگم تا ببینید باید چکار کنید تا فروش سایتتون بیشتر بشه.

  1. اول اینکه شما صاحب سایت هستید
  2. محصولات خودتون رو داخل سایت قرار بدید
  3. سایت و محصولات رو از لحاظ سئو بهینه کنید
  4. از مطالب و تصاویری استفاده کنید که تکراری نباشه که برای کاربر و موتور جست و جو جذاب باشه
  5. و بعد از اون در مورد محصول خودتون تولید محتوا کنید تا از اون طریق جذب مشتری کنید و فروش خودتون رو بالا ببرید.

بیشتر شدن مشتری سایت

اول اینکه شما صاحب سایت هستید

باید چند نکته را رعابت کنید.حواستون به امنیت سایت باشه به درگاه های پرداختی که فعاله باشه که مشکلی پیدا نکنند و از طرف دیگه بصورت انلاین از طریق پشتیبانی سایت که ممکنه واتس اپ تیکت و …باشه پاسخگوی کاربرانتون باشید و همچنین سایر بخشهای سایت رو هم نظارت بکنید تا مشکلی بوجود نیاد

محصولات خودتون رو داخل سایت قرار بدید

باید بصورت مداوم محصولات داخل سایت رو بروز نگهدارید و قیمت های اون رو بروز کنید و چند وقت یکبار بخش توضیحات اون رو بروز کنید تا موتور های جست و جو در هنگام بررسی متوجه شوند که سایت و محصول شما بروز است

سایت و محصولات رو از لحاظ سئو بهینه کنید 

محصولاتی که در سایت قرار میدید باید از نظر موتور های جست و جو سئو شده باشه تا در جست و جوی کاربران سایت شما در رتبه های بالاتر  نشان داده بشه و مشتریان به سمت سایت شما بیایند

افزایش مشتری سایت

از مطالب و تصاویری استفاده کنید که تکراری نباشه و تولید محتوا بکنید

سعی کنید مطالب و مقاله هایی تهیه کنید که در خصوص کالای شما باشه و کاربرانی که میخواهند در مورد اون محصول اطلاعات کسب کنن و بعد از اون اقدام به خرید کنند به واسطه اون مطلب و مقاله شما وارد سایت بشوند و بعد از کسب اطلاعات کامل در مورد اون محصول اقدام به خرید کنند.

نیاز به تولید محتوا دارید کلیک کنید

فقط یک نکتع مهمه که مطالب و مقاله ها رو از کسی یا جایی کپی نکنید بلکه از خودتون باشه حتی با زبان خودتون ولی از خودتون باشه چون مطالب کپی توسط گوگل به راحتی شناسایی میشه و اگه گوگل بفهمه مطالب شما کپی هست هم دیگه کاربران رو به سایت شما راهنمایی نمیکنه و هم رتبه سایت شما افت میکنه و مشتریان خودتون رو از دست میدهید.

سعی کنید خودتون از محصولاتی که در دسترس دارید عکس تهیه و در داخل سایت استفاده کنید این کار علاوه بر اینکه اعتماد کاربر رو جلب میکنه باعث میشه که کاربر ببینه محصول کاملا واقعی و اصلی است و شما تصویر جعلی و یا محصول تقلبی را در سایت قرار نداده اید و قصد فریب کاری ندارید.

در صورتی که این موارد رو رعایت کنید مطمعن باشید بازخورد بسیار خوبی خواهید دید و در فروش و رونق کسب و کار خود موفق خواهید شد و بیشتر شدن مشتری سایت را حس می کنید.

مجموعه ما بصورت تخصصی میتونه برای شما به بهترین نحو سایت و محصولات اون رو بهبنه کنه با کمترین هزینه اگر قصد سفارش داشتید میتونید

با شماره 09134242431 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *