طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

ارتباط مهم بین تولید محتوا، سئو سایت و افزایش رتبه سایت

تولید محتوا، سئو سایت و افزایش رتبه سایت، در این مطلب شما دقیقا با ارتباط بین تولید محتوا، سئو سایت و افزایش رتبه سایت آشنا می شوید و متوجه اهمیت هر کدام در ارتقا و افزایش بازدید از سایت خود خواهید شد پس با ما حتما تا انتهای مطلب همراه باشید.

ما مفصل در مورد تولید محتوا در این مطلب با شما صحبت کردیم و نمی خواهیم توضیحات زیادی در مورد اینکه تولید محتوا چیست بدهیم و بیشتر تمرکز ما در رشد سایت و ریتبه گرفتن آن توسط تولید محتوا سئو سایت و محتوا هست.

تولید محتوا برای سایت یک طرف و سئو محتوا تولید شده از طرف دیگر باعث رشد سایت شما می شود.

تولید محتوای مختص سایت شما

این نکته خیلی خیلی مهم است که شما محتوایی که در سایت قرار می دهید واقعا از نظر کاربر ارزش وقت گذاشتن و خواندن داشته باشد چون اگر شما نتوانید به خوبی کار بر را جذب کنید و او را قانع کنید که محتوای شما واقعا در مورد موضوعی که مد نظر او هست صحبت می کنید چه بسا که این اولین و اخرین باری باشد که به سایت شما سر می زند.

این یک واقعیت است که ما ایرانی ها ساید زمان های زیادی صرف کارهایی می کنیم که ارزش چندانی ندارد و گذراست ولی وقتی صحبت از مطالعه و کسب اطلاعات در مورد موضوع خواصی باشد می خواهیم در دو یا سه خط همه اطلاعاتی که قرار است در مورد کالا یا مورد خاصی است را بدست آوریم.قاعدتا این امر ممکن نیست.

خوب ما قصد داریم بیشتر کالاها و خدمات خود را در ایران در اختیار کاربران خود قرار دهیم پس با این وضعیت باید مطلب ما کوتاه باشد علاوه بر اینکه مخاطب را جذب کنید و واقعا اصل ماجرا را توضیح دهد.

از طرفی هم واقعا برای موضوعات یا کالاهای خاصی مطلب یا موضوع یا واقعا کم است که ناچار به کمک گرفتن از دیگر سایت ها می شویم تا مطلب خود را تکمیل کنیم یا آنقدر در مورد آن کالا یا موضوع مطلب هست که اگر بنویسیم شاید شبیه همان سایت هایی باشد که قبلا در مورد آن مطلب نشر داده اند.

ببینید دوستان اصل ماجرا این است که شما باید از خودتان بنویسید و برداشت خودتان در مورد موضوعی که میخواهید محتوا بنویسید.شاید از نظر شما مطلبی که نوشتید آنچنان ویراستاری خوبی نداشته باشد و خودمانی باشد ولی اگر بتواند مخاطب را جذب کند و به کاربر کمک کند مطمئن باشید این بهترین محتوایی است که شما توانسته اید برای رشد سایت خود منتشر کنید.

پس واقعا از خودتان بنویسید و به سایت های دیگر اتکا نکنید.

ارتباط  مهم بین تولید محتوا، سئو سایت و افزایش رتبه سایت

سئو محتوا تولید شده

خوب الان شما یک محتوا برای سایت خود آماده کرده اید و نوبت آن رسیده تا به موتور های جست و جو مطلب را معرفی کنید و در سایت خود منتشر کنید.

قطعا شما در مورد یک کالا یا موضوع خاص محتوا آماده کرده اید که می خواهید کاربر با جست و جوی آن موضوع وارد سایت شما شده و مطلب شما را خوانده و باعث افزایش فروش و رتبه سایت شما بشود.

این موضوع خاص همان کلمه کلیدی شماست که باید در مطلبی که مینویسید به آن اشاره شده باشد.

خوب سوال اینجایت که چگونه؟

زمانی که موتورهای جست و جو مطلب شما را در گوگل سرچ می کنند گوگل محتوای شما را از قبل ایندکس کرده است یعنی در سرورهای خود آن را با نام سایت شما ثبت کرده است.

زمانی که مطلبی ایندکس می شود در کنار کلمه کلیدی توضیحات مختصری در حد 120 تا 160 کلمه نیز به عنوان توضیحات کوتاه مطلب در گوگل قرار می گیرد که اگر دقت کرده باشید در هنگام جست و جو این توضیحات پایین موضوع نوشته شده است.

ما باید برای سئو محتوا تولید شده خود به گونه ای از کلمات کلیدی خود استفاده کنیم که در ابتدای پاراگراف یا 100 کلمه اول پاراگراف کلمه کلیدی کا استفاده شده باشد ولی به گونه ای که در کل مطلب بیش از دو یا سه بار تکرار نشده باشد و اگر میخواهیم باز از کلمه کلیدی استفاده کینم کمی ان را تغییر دهیم و به ان پیشوند یا پسوند اضافه کنیم تا در صورتی که خزنده های گوگل هر یک از پاراگراف های ما را به عنوان توضیحات مختصر انتخاب نمود کلمه کلیدی کا در آن پاراگراف آمده باشد.

ارتباط  مهم بین تولید محتوا، سئو سایت و افزایش رتبه سایت

حتما در تولید محتوا خود از عکس واقعی استفاده کنید

حتما تاکید می کنم که عکس ها را خودتان بگیرید و در محتوا استفاده کنید.

عکس های واقعی و غیر کپی برای گوگل بسیار ارزشمند هستند حتی اگر کیفیت آنچنانی نداشته باشند.

مخاطبین شما دنبال واقعیت ها هستند نه تصاویر غیر واقعی یا کپی.

وقتی شما عکس کالای خود را خودتان گرفته و در سایت قرار داده باشید مخاطب شما بیشتر به شما اعتماد کرده و از شما خرید می کند.

شما یک آگهی در سایت های فروش کالاها قرار دهید و عکس اینترنتی قرار دهید مطمئن باشید مخاطب آنچنانی به سراغ شما نمی آید چون میفهمد که کالای شما عیبی دارد که عکس از آن قرار نداده اید.

حتما عکسی که قرار می دهید در توضیحات ان نام سایت و کلمه کلیدی باشد تا در دو حالت سایت شما سرچ شود.

استفاده از لینک های داخلی کاربردی و مفید در تولید محتوا

لینک درست و بجا در محتوا قرار بدهید تا کاربر در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتر و راهنمایی داشت از آن لینک ها استفاده کند نه به موضوعی بی ربط منتقل شود.

در صورتی که نکات بالا را رعایت کنید مطمئن باشید تاثیر مطلب را در رشد سایت خود خواهید دید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *