طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

در این مطلب در مورد سئو سایت و هزینه های مربوط به آن صحبت میکنیم و در انتها میتوانید دقیقا متوجه شوید که سایت ما برای سئو کردن سایت شما گزینه مناسبی است یا خیر پس تا انتها با ما همراه باشید.

سرفصل سئو سایت ما عبارتند از:

  • سئو کردن سایت با هزینه کم
  • شروع سئو سایت چگونه است
  • چه نکاتی برای سئو سایت نیاز است
  • سئو سایت چقدر زمان می برد
  • هزینه نهایی سئو سایت چقدر می شود

سئو کردن سایت با هزینه کم

بدون تعارف این مطلب را برای شما مینویسیم تا شما به درستی بتوانید در این زمینه تصمیم بگیرید و هزینه و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

شما در حال حاضر نمیتوانید با صرف هزینه اندک بازخورد خوبی برای سئو سایت خود ببینید و حتی ممکن است تاثیر منفی نیز گریبان گیر سایت شما بشود.

برای سئو کردن سایت پیش نیاز هایی نیاز است که بدون آن ها شما نمیتوانید گزارش و وضعیت دقیقی از نقطه صفر سایت خود یعنی جایگاهی که همین حالا در آن قرار دارید بدست آورید.

چون پنل هایی که این گزارش ها را در اختیار شما قرار می دهند رایگان نیستند و باید برای آن هزینه شود.

زمان زیادی برای بررسی و ارتقا کلمات کلیدی و همچنین جایگاه آن ها و بررسی رقبای شما مورد نیاز است که حداقل در روز بین 3 الی 4 ساعت زمان نیاز است.

خوب شخصی که این زمان را برای این بررسی ها می گذارد بابت آن دستمزد دریافت می کند.

از طرفی برای رشد سایت شما و همچنین بازخورد بهتر کلمات کلیدی شما نیاز است تا تولید محتوا با کیفیت و سئو شده برای سایت شما انجام شود که خود این مورد نیز هزینه بر است.

با جمع بندی همه مواردی که خدمت شما توضیح دادیم نمیتوانید انتضار داشته باشید که بتوانید با هزینه کم و اندک بهترین بازخورد را داشته باشید.

برای سئو سایت چقدر باید هزینه کنیم؟

شروع سئو سایت چگونه است

ما از نحوه عملکرد دیگر سایت ها و همکاران خود اطلاعی نداریم به همین جهت روال کاری خود را برای شما شرح می دهیم تا هم بهتر متوجه بشوید که کار ما چگونه است و هم در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کرده باشیم.

در ابتدای کار ما نقطه صفر سایت شما را مشخص می کنیم.

نقطه صفر سایت شما عبارتند از مشخص کردن جایگاه کلمات کلیدی که میخواهید در ان ها در صفحات برتر گوگل باشید.

همچنین ارور هایی که به هر جهت برای صفحات شما در گوگل بوجود آمده و به واسطه ان رتبه سایت شما کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر موضوعات بالا ما راهکار ها و پیشنهاد های خود را در اختیار شما قرار می دهیم و شما با توجه به این موارد تصمیم گیری می کنید که چه مراحل و فرایند هایی باید انجام بگیرد.

چه نکاتی برای سئو سایت نیاز است

شما ابتدا باید مشخص کنید که در چه زمینه ای فعالیت دارید.

بعد از مشخص شدن زمینه فعالیت شما باید مشخص شود که قصد دارید در چه کلمات کلیدی و چه تعداد کلمه کلیدی سایت خود را ارتقا بدهید.

بعد از مشخص شدن این مرحله و توضیحات مرحله قبل شما بازه زمانی خود را مشخص میکنید که در این بازه باید بازدهی مناسب از فرایند انجام شده را مشاهده نمایید.

یک سایت ارزان برای تولید محتوا تخصصی

سئو سایت چقدر زمان می برد

مهمترین عامل در نتیجه گیری و بازخورد مناسب بازه زمانی است که متخصصان ما روی کلمات کلیدی و سایت شما فعالیت می کنند.

شما نمی توانید در عرض یک ماه انتضار رشد سایت خود را داشته باشید چون مواردی مانند ایندکس شدن مطالب و تغییرات و همچنین رفع ایرادات و … مواردی هستند که توسط گوگل انجام می گیرند و هرکدام نیاز به بازه زمانی خود دارد.

بهترین زمانی برای سئو کردن سایت یک سال است و کمترین حالت آن شش ماه است تا شما بتوانید باز خورد مناسب را داشته باشید.

هزینه نهایی سئو سایت چقدر می شود

در مجموعه ما به نسبت سایر همکاران سئو سایت شما با هزینه ارزان در نظر گرفته شده است و در صورتی که میخواهید از مجموعه ما برای سئو سایت خود استفاده کنید بهتر است ابتدا با ما تماس گرفته و نیاز خود را دقیقا برای ما مشخص نمایید ولی در کل مطمئن باشید با توجه به هزینه ای که به شما اعلام می کنیم و بررسی سایر همکاران ما به این نکته پی می برید که هزینه های ما حداقل بین 20 تا 40 درصد به نسبت سایرین کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *