طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

هاست وردپرس چیست؟

هاست چیست؟

ارزان ترین هاست نامحدود برای وردپرس: هاست مجموعه ای از برنامه ها به همراه یک فضای ذخیره سازی برای اطلاعات سایت شماست.هاست یک ایتم ضروری برای راه اندازی یک سایت است تا بتوان بوسیله آن سایت را در فضای مجازی در اختیار کاربران قرار داد.

هاست ها می توانند فضای ذخیره سازی از چند مگ تا چندید گیگ را در اختیار شما قرار دهند که انتخاب ارزان ترین هاست نامحدود برای وردپرس بستگی به میزان اطلاعات موجود بر روی سایت شما و همچنین اطلاعاتی که ممکن است در آینده بر روی سایت ذخیره شوند توسط شما انتخاب شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد انواع هاست و همچنین کاربرد هرکدام برای شما توضیح دهیم.

ارزان ترین هاست نامحدود برای وردپرس

انواع هاست کدام اند؟

به طور کلی هاست ها به چند نوع زیر تقسیم بندی می شوند.

هاست اشتراکی که در این نوع هاست ها منابع یک سرور به صورت مشترک بین چند کاربر تقسیم می شود مثلا رم این سرور 20 گیگابایت و cpu آن 16 هسته ای است که بین 10 کاربر بصورت مساوی تقسیم شده است و کاربران با توجه به منابع دراختیار می توانند از این هاست برای سایت خود استفاده کنند.

اگر شما صاحب یک سایت شرکتی یا یک سایت شخصی و فروشگاه کوچک هستید و بازدید سایت شما بسیار زیاد نیست این هاست ها برای شما بهترین گزینه هستند چون از نظر هزینه نسبت به انواع هاست های دیگر بسیار ارزان تر هستند.

برای انتخاب و خرید بهترین هاست وردپرس ارزان کلیک کنید

هاست اختصاصی که در این نوع هاست ها میزان سخت افزار و منابعی که مشخص شده است بصورت کامل در اختیار شما قرار گرفته است و تنها شما می توانید از این منابع برای سایت خود استفاده کنید.

این هاست ها بیشتر برای سایت های بسیار بزرگ و پربازدید که بازدید روزانه و بازدید درلحظه بسیار زیادی مانند سایت دیجی کالا و یا سایت آمازون و این قبیل سایت ها است بسیار مناسب هستند.البته به همین  صورت هزینه خرید این هاست ها نیز تقزیبا چهار یا پنج برابر قیمت هاست های اشتراکی هستند و به صورت پرداخت ماهیانه و سالیانه در اختیار کاربران قرار می گیرند.

هاست ابری

هاست ابری این هاست ها  نیز همانند هاست های اشتراکی و هاست های اختصاصی هستند با این تفاوت که هاست معمولی اطلاعات خود را بر روی یک سرور ذخیره سازی می کند و معمولا پایداری و امنیت اطلاعات کمی ضعیف هستند ولی در نوع هاست های ابری اطلاعات شما بجای ذخیره شد روی یک سرور فیزیکی بین چندین سرور به صورت مجازی ذخیره شده و در صورتی که هر یک از این سرور ها دچار مشکل شوند هیچکونه افت کیفیت و یا ازبین رفتن اطلاعات وجود ندارد و ایمنی اطلاعات نیز بسیار بالا تر میرود.

سرور اختصاصی گاهی میزان سخت افزار و منابع برای پاسخ گویی به یک شرکت و یا سازمان بزرگ پاسخگو نیست و یا این شرکت یا سازمان میخواهد که یک سرور مجزا به صورت اختصاصی در اختیار داشته باشد تا اطلاعات خود را بر روی آن بارگزاری کند.

در این زمان است که دیگر هاست ها پاسخگو نیستند و فرد یا شرکت برای رفع نیاز خود اقدام به اجاره سرور اختصاصی از شرکت میزبانی وب می کند.

سرور اختصاصی ابری سرور اختصاصی ابری نیز همانند هاست ابری دارای ایمنی و امنیت بسیار بالاتر بوده و پایداری تقریبا صد در صدی داشته و بخوبی می توانید نیاز سازمان ها و شرکت های بزرگ را برطرف نماید.

تمامی این هاست ها و سرور ها در نهایت به سخت افزار های بسیار قدرتمندی متصل هستند که شما برای تبادل اطلاعات خود در فضای مجازی نیازمند هریک از ان ها هستنید.

برای نمونه شرکت گوگل خود صاحب بزرگترین ابر سرورهای دنیاست که چندین میلیون پتابایت اطلاعات را درون خود ذخیره کرده اند و هر روز نیز بر حجم این اطلاعات افزوده می شود تا کاربران به راحتی بتوانند به منابع مورد نیاز خود در فضای مجازی دست پیدا کنند.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

مهمترین تفاوت هاست وردپرس و هاست معمولی در میزان منابعی است که میزبانی وب در اختیار شما قرار می دهد تا سایت خود را بر روی آن بارگزاری کنید و از آن استفاده کنید.هاست وردپرس برای مدیریت محتوا وردپرس بهینه شده است یعنی نرم افزار ها و سخت افزار هایی که بر روی هاست لحاظ شده اند بگونه ای انتخاب شده اند که بهترین کارایی و بازدهی را برای سایت وردپرسی داشته باشند.

چون مدیریت محتوای وردپرس از افزونه های زیادی استفاده می کند و به همین واسطه فشار زیادی را بر روی سرور متحمل می شود به همین خاطر هاست هایی که برای این مدیریت محتوا در نظر می گیرند دارای رم های پرسرعت و همچنین هار های پرسرعت هستند تا در هنگام لود سایت وردپرسی و استفاده از افزونه های زیاد این سایت ها با افت کیفیت روبرو نشوند.

اگر به دنبال سئو سایت ارزان و تضمینی به همراه نمونه کار هستید کلیک کنید

از طرفی هم افزونه ها و مدیریت محتوا وردپرس نیاز به پیش نیاز های مخصوصی هستند که این هاست ها میتوانند بخوبی جواب گوی نیاز آن ها باشند.

اگر از مدریت محتوا وردپرس برای طراحی سایت استفاده می کنید حتما پیشنهاد می کنیم که از هاست های وردپرسی برای میزبانی وب خود استفاده کنید تا دچار افت سرعت و کیفیت نشوید.

هاست ارزان وردپرس

هاست نامحدود چیست؟

◊ درواقع ارزان ترین هاست نامحدود برای وردپرس وجود ندارد چون هر سرور منابع مشخصی دارد و میزبانی وب تنها در حد همان سرور میتواند منابع را در اختیار شما قرار بدهدو این تنها یک تبلیغ برای جذب مشتری توسط برخی از میزبانی های وب در ایران است.

بهترین هاست برای سایت های فروشگاهی کدام است؟

ابتدا باید بررسی کنید که میخواهید سایت خود را چگونه طراحی کنید آیا میخواهید بوسیله مدیریت محتول مانند وردپرس اقدام به طراحی سایت کنید یا می خواهید بصورت کدنویسی سایت را طراحی و استفاده کنید.

در صورتی که میخواهید از مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که حتما از هاست وردپرس استفاده کنید چون هاست های معمولی به اندازه کافی منابع مورد نیاز این مدیریت محتوا را نمی توانند تامین کنند و در گذر زمان و نصب پلاگین های مختلف باعث کندی سایت و افت سرعت آن می شوند.

هاست نامحدود چیست؟

اگر از سایت هایی که بصورت کدنویسی شده طراحی شده اند استفاده می کنید باید از نویسنده و طراح سایت بخواهید که مانبعی که سایت مورد نیاز است را مشخص کند مثلا مقدار رم مورد نیاز و سی پی یو مورد نیاز تا در هنگام خرید هاست دچار مشکل نشوید.

اگر از ووکامرس برای طراحی سایت استفاده کرده اید و فروشگاه خود را توسط این افزونه پیاده سازی کرده اید می توانید هاست مخصوص ووکامرس را خریداری کنید چون این هاست ها نیز همانند هاست وردپرس برای این افزونه و پلاگین های مورد نیاز آن بهینه شده اند و میتواند بخوبی از عهده این افزونه بر بیاید.

در این نوع هاست ها سعی شده است از هاردهای مخصوص بسیار پرسرعت استفاده شود تا سایت های فعال روی این سرورها دچار کندی و افت سرعت نشوند.

در صورتی که برای ابتدای کار یک سایت فروشگاهی کوچک راه اندازی کرده اید و میخواهید ابتدا جایگاه مناسبی را پیدا کنید و سپس دامنه فعالیت خود را گسترش دهید بهتر است از یک هاست معمولی با کیفیت استفاده کنید و بعد از مدتی هاست خود را ارتقا دهید.

هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

از نظر سخت افزار و کیفیت و سرعت هاست ایرانی با هاست خارجی هیچ تفاوتی ندارد پس بی جهت هزینه اضافه ای بابت هاست ندهید.

از طرفی هاست ایرانی یک مزیت بسیار بسیار مهمی که دارد این است که در خود کشور ما قرار دارد و هیچگونه تحریمی باعث از دسترس خارج شدن یا مشکلات دیگر را ندارد.

از طرفی چون ما بیشتر مخاطبانمان از داخل ایران هستند و ما قرار است اکثرا با مشتریان داخلی کار کنیم وقتی هاست داخل کشور را انتخاب می کنید برای کسانی که داخل ایران  از طریق گوگل درحال بررسی سایت شما هستند سرعت لود سایت بسیار بالاتر است که از نظر سئو و بهینه سازی سایت بسیار اهمیت دارد.

نکته بعدی تمامی میزبانی های وب در شروط و قرارداد های خود ذکر می کنند که ما تا انجایی که بتوانیم سعی میکنیم درصورت تحریم و یا مشکلات اینچنینی مشکلات شما را حل کنیم ولی اگر اصلا امکان دسترسی نباشد یا به هر دلیلی شرکت خارجی از دادن اطلاعات امتنا کند کاری از دست ما بر نمی آید.

هاست ایرانی بهتر است یا هاست خارجی؟

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرور و هاست ایرانی پشتیبانی سریع دسترسی مستقیم شرکت به سخت افزار ها و رفع مشکل بصورت مستقیم و سریع توسط شرکت میزبانی وب است.

پس با توجه به نکات مهمی که در بالا به آن ها اشاره شذ خرید هاست ایرانی خیلی بصرفه تر و مطمعن تر از خرید هاست خارجی که از دسترس یک شرکت خارج است بوده و امنیت بیشتر اطلاعات شما را افزایش می دهد.

قیمت هاست وردپرس چقدر است؟

قیمت هاست وردپرس با توجه به میزان منابعی که در اختیار شما قرار می گیرد توسط شرکت های مختلف متفاوت است و قیمت ثابتی ندارد.

نه قیمت بسیار بالا تضمین کننده کیفیت هاست است نه قیمت پایین نشان دهنده بی کیفیت بودن هاست.

مهمترین و اصلی ترین نکته در خرید هاست پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است.اگر بهترین هاست در اختیار شما باشد و پشتیبانی ضعیف این هاست اصلا ارزشی ندارد چون سریع و بموقع مشکل شما حل نمیشود و ایرادات سایت ضرر های زیادی را به شما و سایتتان وارد می کند.

قیمت هاست وردپرس چقدر است؟

سعی کنید میزبانی وبی را انتخاب کنید که مشتریان زیادی از ان استفاده می کنند و پشتیبانی خوبی را به شما ارائه می دهد.

یکی از منابعی که می توانید به آن مراجعه کنید نماد اعتماد الکترونیکی است که با کلیک روی آن می توانید از مدت زمان فعالیت سایت و همچنین میزان رضایت و شکایات مشتریان مطلع شوید.

امیدواریم که مقاله ارزان ترین هاست نامحدود برای وردپرس توانسته باشد شما را در زمینه میزبانی وب راهنمایی کرده باشد.

با ارسال نظر در مورد محتوا های ما مارا در بهبود کیفیت خدمات مان یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *