طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با وردپرس

در این مطلب ما اطلاعات مفید و کامل بدون هیچگونه توضیحات اضافه در مورد طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با وردپرس در اختیار شما قرار می دهیم و شما بعد از خواندن آن میتوانید هم دقیق متوجه بشوید که یک سایت فروشگاهی چگونه طراحی می شود و یک سایت فروشگاهی کامل باید دارای چه امکاناتی باشد و چه سایت فروشگاهی میتوانید باعث موفقیت شما در فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی بشود.پس تا انتهای این مقاله با وب ونتو همراه باشید.

چگونه سایت فروشگاهی طراحی کنیم

چگونه سایت فروشگاهی طراحی کنیم

اولین قدم برای اینکه شما تصمیم بگیرید که چگونه سایت فروشگاهی طراحی کنیم این است که بررسی کنید میخواهید چه فروشگاهی راه اندازی کنید.یعنی حوزه فعالیت شما در زمینه یک کالا یا کالاهای محدود است یا میخواهید در زمینه فروش تعداد زیادی کالا اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی بکنید.

حالا که مشخص کردید میخواهید چه فروشگاه اینترنتی طراحی و راه اندازی کنید باید تصمیم بگیرید که ظاهر فروشگاه اینترنتی شما باید چگونه طراحی شده باشد که هم کاربر پسند باشد و هم از طرفی بتواند بخوبی نیاز های مشتریان شما را براورده کند.

دقت داشته باشید که یک سایت نامنظم و بیش از اندازه شلوغ فقط باعث سردرگمی و خسته شدن مشتریان شما می شود.مشتری باید بتواند با صرف کمترین زمان در سایت شما محصول و کالای خود را پیدا کند و بعد از بررسی آن را خرید کند.

از طرفی سایتی که بیش از اندازه شلوغ باشد و در آن تصاویر زیاد و افکت های تصویری زیادی استفاده شده باشد کند است و باعث میشود سایت کند لود شود و مشتری قبل از دیدن محصولات آن را ترک کند.

بعد از بررسی موارد بالا چندین راه برای طراحی سایت فروشگاهی برای شما وجود دارد تا به وسیله آن ها بتوانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

اولین و کم هزینه ترین راه برای طراحی سایت های فروشگاهی استفاده از سیستم های مدریت محتوا  مانند ورد پرس یا جوملا  و از این قبیل مدیریت های محتوا است که هم سریع هستند و هم با هزینه خیلی کم شما میتوانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی باکیفیت و فول امکانات شوید و امکان ارتقا و بهینه کردن آن در هر لحظه وجود دارد.

و راه بعدی که گزینه طراحی سفارشی سایت است هزینه ان معمولا بسیار بالا است و برای راه اندازی هر بخش از فروشگاه نیاز به ارسال درخواست و کد نویسی برای آن قسمت است.

چون گزینه دوم معمولا برای فروشگاه های اینترنتی بسیار بزرگ مانند دیجیکالا یا علی بابا یا آمازون و از این قبیل موارد مناسب است و گزینه اول پاسخگوی این سایت ها نیست پس ما ملاک را بر این گذاشتیم که شما میخواهید یک سایت فروشگاهی مثلا فروش 500 تا 1000 محصول متفاوت را دارید و یا فروشگاهی کوچکتر میخواهید راه اندازی کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با وردپرس

بعد از انتخاب روش طراحی سایت شما به دو مورد اساسی و مهم نیاز دارید که برای هر دو مورد اول و دوم باید تهیه کنید ان هم خرید دامنه و میزبانی وب مناسب سایت شما یا همان خرید هاست است.

شما باید قبل از خرید دامنه اول یک نام مناسب برای فروشگاه خود انتخاب کرده و بعد از آن با توجه به حوزه فعالیت خود اسم دامنه مناسب که بیانگر فعالیت شماست انتخاب و بعد اقدام به خرید دامنه بکنید.

دامنه های موجود بسیار زیاد هستند ولی عمدتا یا از دامنه .com یا از دامنه .ir استفاده میشود که دامنه اول دامنه بین المللی و دامنه دوم مختص ایران است که از نظر هزینه دامنه بین المللی در حال حاضر حدود 600 هزار تومن و دامنه ایران حدود 35 هزار تومان است.

شاید این نکته ذهن شما را درگیر کند که چه فرقی بین این دو هست.اگر حوزه فعالیت شما فقط در ایران است بیهوده هزینه دامنه بین المللی ندهید ولی اگر با کشورهای خارجی و واردات و صادرات فعالیت دارید دامنه بین المللی بهترین گزینه است.مطمعن باشید دامنه در فروش شما تاثیر ندارد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

در این مقاله ما طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با وردپرس را توضیح میدهیم پس چون شما میخواهید یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید باید یک هاست وردپرس خرید کنید.حالا چرا هاست وردپرس چون این هاست ها دارای منابع بالا رم و سی پی یو و فضای ذخیره سازی هستند و باعث می شوند سرعت لود سایت شما بالا باشد و افت نکند.

اگه دنبال خرید بهترین هاست وردپرس ارزان هستی کلیک کن ؟!!!

در ادامه در مورد چک لیست طراحی سایت فروشگاهی و موارد مورد نیاز برای طراحی سایت بیشتر توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

چک لیست طراحی سایت فروشگاهی

خوب قبل از شروع چک لیست طراحی سایت فروشگاهی ما در بالا بعد از انتخاب نام دامنه و نوع دامنه و انتخاب یه هاست خوب برای سایت که اطلاعات سایت رو روی اون ذخیره کنید به همراه نحوه طراحی سایت که در بالا اشاره کردیم با وردپرس باشه یا کدنویسی بشه حالا باید این چک لیستو هم بررسی کنیم.

قالب سایت وردپرسی، در ابتدا باید ببینید که میخواهید از قالب آماده استفاده کنید یا براتون یه قالب طراحی کنن.خوب قالب آماده خیلی ارزون تره ولی شاید بگید نمیخوام مثل یکی دیگه باشه که اون سلیقه خودتونه ولی هرچی انتخاب میکنید باید هم کدنویسی استاندارد داشته باشه هم بخوبی بتونه سئو بشه وهم از طرفی سریع لود بشه و کند نباشه.

در کنار اینا کاربر پسند باشه و بتونه نیاز کاربرتون رو برطرف بکنه.الان خداروشکر قالبا همه تمام این خصوصیاتو دارن و نمیخواد ذهنتون رو درگیر این مورد بکنید.نهایتا یه قالب دلخواه انتخاب می کنید و میگید مثلا تو این مایه میخوام برام طراحی کنید.قالبتون باید امکان ارتقا و پشتیانی از اکثر افزونه ها رو داشته باشه که خواستید امکاناتی به اون اضافه و کم کنید فرداروز دچار دردسر نشید.

چک لیست طراحی سایت فروشگاهی

اینارو میتونید توی توضیحات قالب آماده ای که میخواهید بخرید ببینید یا اگه میخواهید بدید طراحی کنن به طراحتون بگید میخوام اینجوری باشه که براتون این موارد رو مد نظر قرار بدن.

خوب قالبو اوکی کردید و سایتم اومد بالا باید یکسری امکانات داشته باشه این قالب تا بشه یه فروشگاه اینترنتی کامل و کاربر پسند که بتونه نیازهای مشتری رو برطرف کنه.در اینجا مشتریتون باید ثبت نام کنه اول.

سعی کنید از روش ثبت نام پیامکی استفاده کنید هم ایمنه و هم کاربر اطلاعات واقعی وارد کرده فردا خواستید تبلیغی چیزی بفرستید بگید بلک فرای دی هست یا تخفیف ویژه چارتا شماره واقعی داشته باشید بهشون پیام بدید نه اطلاعات مثل ایمیل فیک یا مواردی اینجوری که افزونه هست برا این مورد مثل افزونه دیجیتس که تمام این داستانا رو داره و خیلی کامله.

اگه دوست داری بدونی افزونه دیجیتس چیه کلیک کن

برای انتخاب و خرید کالا خوب یا قالبتون خودش یه پنل کاربری شیک داره یا باید افزونشو بخرید.من به این قسمت کاری ندارم ولی پنل کاربریتون باید امکاناتی مثل مشاهده سوابق خرید، پیگری سفارش، کیف پول، امکان ارسال تیکت و امکان تغییر نام کاربری و رمز عبور و ورود اطلاعاتی مثل ادرس و شماره تلفن داشته باشه تا فردا روز برای هرکدوم مورد نداشته باشه و بتونه مشکل یا موردشو پیگیری کنه.

بعد کاربرتون میریم سراغ خود فروشگاه که باید محصولاتتون امکان فیلتر کردن های مختلفی داشته باشه حالا نه خیلی فیلتر ولی حداقل سه چهار نوع فیلتر داشته باشه که اگه وردپرس استفاده کنیم افزونه ووکامرس هست که همشونو داره و کامله.

چک لیست طراحی سایت فروشگاهی

درگاه پرداخت که وای داستانی شده با این مالیاتو خدا بهمون رحم کنه که چقدر قراره بشه و این داستان ها بگذریم.یه درگاه پرداخت درست و حسابی فعال کنید که کاربر موقع خرید یهو نزنه رو دکمه خرید ببینه عه، امکان پرداخت نیست باید کارت به کارت کنه آبرو سایتتون بره.

زرین پال و هزارتا درگاه هست ولی دو یا سه تا درستو حسابیشو فعال کنید هرکدوم کار نکرد یا غیر فعال بود اونیکی جواب بده.درضمن تو فرم پرداخت این مورد هم بنویسید که اگه کار نکرد از بقیه استفاده کنن.بعضی از این مشتریا فیلمین برا خودشون تا میبینه کار نمیکنه میگه هان این از این سایت تخلیاستو میخواد حساب بانکیمو هک کنه.

درگاهم رد کردیم باید نوع ارسال رو تعریف کرده باشید که افزونه رایگان هست برا وردپرس از طریق پست و باربری و این تفاسیر.این افزونه هایی که میگم بیشترش رایگانه تک و توک بینش شاید پولی باشه پی نگران هزینه نباشید.

اقا خواهشا قسمت تسویه حساب دهن مشتری رو سرویس نکنید اگه طرف حسابت شرکت نیست و کالای خاصی نداری لطفا این گزینه های چارتا ادرسو نام شرکتو نام دوستتو نام پدرزنو اینا رو حذف کن عین آدم یه نام و یه نشان و ادرس و تلفن بگیر بسه بقیشو اخه میخوای چیکار.بیچاره میشیم بعضی این سایتا باید بگیم چند تا داداش خواهریم و اسم بچمون در آینده چیه تا یه برس دسشویی بخریم.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

خوب دیگه فروشگاه کار خاصی نداره و باید رو جزئیات کارکرد مثل عکس محصولات که لطفا و خواهشتا زرتی نرید از تو اینترنت بزارید برا محصول الان هوش طبیعی و مصنوعی و هزارتا سایت هست بهترین عکسا رو براتون میسازه از اونا استفاده کنید فردا تو سرچ گوگل یه محصول نباشهه با دهتا عکس یکسان مال 100 تا سایت مال خودتون باشه برا سئوتون خوبه دارم میگما.

کپی پیس نکن یکم زحمت بده یه محتوا بنویس تحقیق کن که هم سئوت بره بالا هم گوگل کجکی نگات نکنه سایتتو پنالتی کنه بزنه پدر سایتو در بیاره بیفته ته چاه نتونی اصلا سایتو ببینی یکم هزینه کنی دوست نداری بنویسی برات مینویسیم مفت.این جمله تبلیغاتی نبوده و تنها یک راهنمایی میباشد.

همینا رو رعایت کنی یه سایت فروشگاهی خوب داری.و تهش ببین تا تبلیغ نکنی حالا رایگان یا پولی ساتتت رشد زیادی نمیکنه.دیجیکالا میلیاردی تبلیغ میکنه تا تلیاردی بفروشه پس باید هزینه کنی تعارفم نداریم.چه از طریق اینستا و دیوار چه از روش های دیگه که مفتی بت نمیگیم باید پول بدی همه چیو مفتی میخوای.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

بالا کامل مراحل نصب و راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس رو برای شما توضیح دادم و امیدوارم خسته نشده باشید البته بینشم شوخیایی کردیم که بیشتر میخواستیم از خوندن مقاله و مطالب خسته نشید و کتابی مطلبو نرفته باشیم جلو.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

وردپرس الان خیلی قوی و عالی شده مثل قبل نیست مثل اوایل اندرویده که اومد و کلی باگ داشت ولی الان کلی برا خودش شاخ شده و عالی شده پس دنبال حرف اینا اون نباش که هک میشه و اشغاله و این داستانا خیلی عالیه الانن حداقل 60 تا 70 درصد سایتا دنیا وردپرسی هستن و دارن کار میکنن.

کلی افزونه رایگان داره امنیتش میشه راحت برد بالا وکلی انعطاف پذیره و واقعا الان خیلی عالیه برای طراحی سایت و پنل مدیریتی کاملی داره که هم فارسیه و هم کار باهاش واقعا ساده و آسونه.

خلی هزینه هارو کم کرده و سرعت کار رو بالا برده در صورتی که الان بخوای یه سایت از ابتدا برات بنویسن بابت کلیه امکاناتی که پنل رایگان وردپرس در اختیارت قرار داده باید کلی هزینه کنی تازه بعد بفهمی کلی باگ داره و این مولارد.البته نمیگم سایتهای کدنویسی مشکلی دارن ولی هزینه مثلا 10 ملیونی که میدی با وردپرس برات سایت فروشگاهی طراحی میکنن باد حد اقل 50 ملیون به بالا بدی برات کد بنویسنو

این سایتا برا کسایی خوبه که سایت بزرگ با امکانات خاص میخوان اگه یه فروشگاه کوچیک و متوسط داری از نظر من نیاز به هزینه زیادی نیست چون هنوز شروع نکرید بازار دستت نیست و مشتری زیاد نداری بزار قوت کرفتی دیدی نیازه برو هزینه کن یه کار خاص و خفن مال خودت بگیر.

نکته مهم سئو سایت هست که حتما فراموش نشه چون سئو خودش یه داستان طولانیه و مربوط به این مقاله نیست.

دوست داری در مورد سئو سایت ارزان قیمت در اصفهان بیشتر بدونی پس کلیک کن؟؟

پس اگه میخوای بیشتر در مورد سئو کردن سایت و نحوه اون مطلع بشی میتونی از لینکی که در بالا برای شما قراردادیم استفاده کنی و متوجه بشی که سئو چه فایده ای داره و تو رشد سایت فروشگاهی شما میتونه چه تاثیر مثبتی داشته باشه.

پس پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را مطالعه بکنی.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

خوب تا اینجا توضیحات کامل و تقریبا خلاصه دادیم و حالا نوبت نمونه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هست که اگه صفحه اول سایت مارو باز کنی و ببینی اون پایین برای شما نمونه کارهایی قراردادیم که همه با وردپرس طراحی شدن.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

و واقع سایت های کامل و جامعی هستند و بخوبی میتونن نیاز مشتری رو برطرف کنند

قابلیت ارتقا دارن و برای همه اپلیکیشن فروشگاهی هست و میتونن مشتریا اونو داخل گوشی نصب کنن و از امکانات سایت بهره مند بشن.

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی که برای این سایت ها نوشته شده برای گوشی های اندرویدی هستن و احتمال زیاد بزودی نسخه گوشی های ای او اس هم منتشر کنیم و در اختیار شما قرار بدیم ولی درحال حاضر نسخه اندرویدی در دسترسه و از بازار هم میشه اون رو دانلود کرد.

هر تغییراتی اتوماتیک در سایت به برنامه هم منتقل میشه و بروز هستش.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکاناتی که در بالا به اون ها اشاره کردیم و واقعا نیاز یک سایت فروشگاهی هستن میتونه متفاوت باشه و کمی بالا و پایین بشه.واقعیت اینه که هر روز شاهد افزایش همه چیز هستیم مثل هزینه دامنه و هاست و قالب و افزونه و همه چیز که تمام اینا رو قیمت نهایی تاثیر داره و واقعا ثابت نیست و تنها مربوط به طراحی سایت نیست و دامن گیر همه مشاغل شده.

ما در سایت خودمون وب ونتو واقعا اول طرف مشتری رو گرفتیم تا جیب خودمون و شده دو یا سه سال از طراحی سایت و پشتیبانی گذشته طرفم نمیبینیم ولی یهو یه میزبانی وب قیمت مناسب پیدا میکنیم به همه مشتریا میگیم فلان سات هست قیمتاش مناسبه پولی هم تو جیب ما نمیره ون مال ما نیست نمایندگیشم نداریم ولی میگیم خیری از ما برسه ضرر نیست.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه هایی که ما میگیریم منصفانه و حتی کمتر بقیه هست چون درک داریم اوضاع فعلا که این مقاله رو مینویسیم چندسالیه خیلی خرابه و داره خرابترم میشه و انشالله مسئولین این موارد رو برطرف کنن .

شاید بگید فلان سایت 500 میگیره طراحی میکنه بله درسته ولی متاسفانه خیلی از این 500 تونی ها بعد شش ماه یکسال با کلی گله و شکایت و اینکه هی بابت هرچی هزینه میدن میان سراغ ما و اخرش براشون ما طراحی انجام میدیم.وقتی هاست بدردبخور باکیفیت زیر 600 تومن نیست بیخود ترین قالب و دامنه زیر 400 تومن نمیشه برای مثال چطوری طرف میگه 500 تومن من حقیقت نمیدونم.انشالله که همهچیشون عالیه و کارگشا باشن.

به هر حال تیم ما در خدمت شما هستن هم در زمینه طراحی سایت و هم سئو و بهینه سازی و بتونیم کمکتون کنمی خوشحال میشیم.

ممنونیم ما همه بچه های وب ونتو که تا اخر این مقاله با ما بودی و ما رو ترک نکردی خسته نباشی و امیدوارم دست به خاک بزنی طلا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *