طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت رایگان فروشگاهی

برای راه اندازی سایت فروشگاهی به صورت رایگان و  طراحی سایت فروشگاهی به صورت غیر رایگان هدف دیده شدن و فروش محصولات در فضای مجازی از طریق سایت فروشگاهی است.

ما در گذشته برای راه طراحی سایت فروشگاهی ارزان از شرکت های دیگر هاست و دامنه خرید می کردیم تا بتوانیم سایت فروشگاهی ارزان قیمت برای کاربران طراحی کنیم.

ولی بعد از مدتی تصمیم گرفیتیم برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان خودمان سرور های مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی را خریداری کنیم تا بوسیله آن اقدام به طراحی سایت رایگان برای کاربران بکنیم.

قبل از اینکه بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم ابتدا در مورد طراحی سایت هایی که برای شما انجام میدهیم صحبت میکنیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی مانند هزینه هاست برای طراحی سایت فروشگاهی و همچنین دامنه و قالب سایت فروشگاهی و سایر موارد مورد نیاز بستگی دارد.

وب ونتو برای اینکه بتواند هزینه کمتر بابت طراحی سایت فروشگاهی دریافت کند میزبانی وب خود را برای پیاده سازی و طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی و شخصی راه اندازی کرد.

این اقدام باعث شد تا مبلغ چشمگیری از هزینه طراحی سایت فروشگاهی برای مشتریان کاهش پیدا کند و کاربران با هزینه کم بتوانند وبسایت های خود را راه اندازی کنند.

اما بازهم ما برای اینکه هزینه طراحی سایت فروشگاهی و ساخت سایت را کمتر کنیم خودمان اقدام به خرید و فعال سازی افزونه های مورد نیاز برای طراحی سایت کردیم.

این کار باعث شد تا باز هم هزینه های طراحی سایت بشدت کاهش پیدا کند و بتوانیم به مرحله ای برسیم که برای ساخت و طراحی سایت های فروشگاهی و دیگر سایت ها اقدام به طراحی سایت بصورت رایگان بکنیم.

شما برای طراحی سایت فروشگاهی تنها باید هزینه هاست و دامنه را پرداخت کنید.

قالب سایت فروشگاهی

برای اینکه شما بتوانید قالب سایت فروشگاهی زیادی برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید و گزینه های زیادی داشته باشید.

انتخاب قالب سایت فروشگاهی بسیار مهم است چون باید کاملا واکنشگرا بوده و بخوبی بتواند همه نیاز های یک فروشگاه آنلاین را برآورده نماید.

قالب سایت فروشگاهی

در فرمی که مربوط به سفارش طراحی سایت رایگان است میتوانید بیش از 70 مدل قالب سایت فروشگاهی را مشاهده کرده و بصورت آنلاین سایت مورد نظر را مشاهده کنید.

در کنار صفحه اصلی قالب سایت فروشگاهی دیگر صفحات سایت نیز بصورت بسیار زیبا و کاربر پسند طراحی و پیاده سازی شده اند.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

وردپرس چیست؟

قبل از صحبت در مورد طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ابتدا در مورد خود وردپرس صحبت میکنیم. به زبان خیلی ساده وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا هست که قبلا برای طراحی و ساخت سایت فروشگاهی و دیگر سایت ها باید هزینه زیادی بابت طراحی بخش مدیریت سایت و دسترسی به امکانات پرداخت میکردیم.

با پیدایش وردپرس و دیگر سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت فروشگاهی و مدیریت سایت و تسلط به بخش های طراحی شده سایت فروشگاهی هزینه ای پرداخت نمیکنید و بوسیله آن میتوانید یک سایت حرفه ای برای خود پیاده کنید.

امنیت وردپرس

اولین سوالی که خیلی از شما برایتان در مورد طراحی سایت با وردپرس می آید این است که ایا وردپرس امن است و سایت فروشگاهی طراحی شده با وردپرس ایمن است؟

بله واقعا امن هست چون درست است که یک کد نویس و برنامه نویس برای شما یک سایت فروشگاهی را از ابتدا را کدنویسی میکند و امنیت آن را برقرار میکند ولی نمیتواند صد در صد تضمین کند که امکان هک سایت فروشگاهی شما وجود ندارد.

وردپرس توسط مجموعه ای از توسعه دهنده ها طراحی و پیاده سازی شده و کدهای آن در دسترس عموم توسعه دهندگان است و هر روز درحال توسعه و پیشرف است و امنیت ان هر روز بیشتر میشود.

بنظر شما چندین هزار نفر برنامه نویس و توسعه دهنده میتوانند امنیت سایت فروشگاهی را بالا ببرند یا یک کد نویس به تنهایی؟

چند وقت یکبار باگ های وردپرس معرفی و ابدیت جدیدی برای ان معرفی میشود.

دستگاه های شرکت بزرگ اپل هر روز توسط هکر ها هک شده و جلبریک میشدند یعنی قفل امنیتی ان ها شکسته میشد تا بتوان به راحتی و بدون پرداخت هزینه برنامه ها را از هر منبعی روی آن نصب کرد.

توسعه دهنده های بزرگی با اپل همکاری و طی چند سال به قدری امنیت این سیستم عامل را افزایش دادند که الان بسیار دشوار و سخت یک تیم حرفه ای هکر میتوانند سیستم عامل اپل را هک کنند.

افزونه های امنیتی بسیار قدرتمندی برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس وجود دارد که عملا نفوذ به سایت را غیر ممکن کرده اند پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

پشتیبانی سایت فروشگاهی بسیار مهم  است و زمان ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی رایگان به مدت یکسال توسط وب ونتو سایت شما پشتیبانی میشود.

در صورتی که شما نیاز به پشتیبانی سایت فروشگاهی خود دارید و سایت شما دچار ایراد فنی بشود و یا نیاز به تغییرات در بخش فروشگاه سایت داشته باشید متخصصین ما برای رفع مشکلات شما پشتیبان سایت فروشگاهی شما هستند.

پشتیبانی سایت های فروشگاهی توسط مجموعه وب ونتو بصورت 24 ساعته و هفت روز هفته انجام میشود.

درصورت نیاز به پشتیبانی سایت فروشگاهی خود میتوانید از طریق پنل کاربری خود برای پشتیبانی سایت تیکت ارسال کنید و مشکل سایت فروشگاهی خود را بیان کنید.

تیم ما در کمتر از چند ساعت پاسخگوی نیاز شما خواهند بود و ایرادات بوجود امده در خصوص سایت فروشگاهی شما را برطرف می کنند.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی

قالب های سایت های فروشگاهی که ما برای شما درنظر گرفته ایم  جزو بهترین طراحی سایت فروشگاهی هستند.این قالب ها فوق العاده زیبا  طراحی شده و کاملا واکنشگرا طراحی شده اند.این قالب ها برای طراحی سایت فروشگاهی بسیار مناسب بوده و بگونه ای پیاده سازی شده اند تا یک تجربه خرید عالی را برای کاربران شما به ارمغان بیاورند.

صفحه های ساخته شده در هنگام طراحی سایت فروشگاهی از چیدمان عالی و کاربر پسند بهره میبرند که برای نمونه میتوانید صفحا محصول یکی از این قالب ها را در زیر مشاهده کنید.

برای نمونه در این طراحی سایت فروشگاهی انجام شده همه ایتم ها به زیبایی و مرتب در کنار یکدیگر قرارگرفته اند تا بهترین خرید را برای سایت فروشگاهی شما رقم بزنند.

در نسخه موبایل نیز وب ونتو بهترین طراحی سایت فروشگاه را انجام داده و کاربران شما همانند یک اپلیکیشن فروشگاهی سایت فروشگاهی شما را مشاهده می کنند و میتوانندت با آن کار کنند.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای بسیار مهم است چون باید امکانات زیادی را در اختیار مدیر سایت فروشگاهی قرار دهد تا بتواند سایت فروشگاهی را بخوبی مدیریت کند.

1-سایت فروشگاهی که ما برای شما بصورت رایگان طراحی میکنیم دارای پنل مدیریتی کاملا فارسی هست.

2-فروشگاه سایت قابلیت ثبت محصول و همچنین ویرایش و حذف محصول را دارد.

3-شما میتوانید محصولات خود را بصورت ویژه یا با تخفیف و یا تخفیف خورده و فروش محصول بصورت تخفیفی در یک بازه زمانی مشخص  ثبت کنید.

4-امکان مدیریت انبار و انبار داری و موجودی انبار و محصول خود را مدیریت کنید.

5-گزارش کامل و دقیقی در مورد میزان فروش محصول در بازه های زمانی مختلف مانند روزانه هفتگی و ماهانه و غیره را داشته باشید.

6-بتوانید برای مشتریان خود کپن تخفیف قرار دهید.

7-انواع فیلتر ها را برای محصولات خود فعال کنید مثلا مشتری بر اساس قیمت محصولات را فیلتر کند یا هر نوع فیلتر دیگر.

8-بتوانید به راحتی انواع درگاه پرداخت را برای فروشگاه خود نصب و راه اندازی کنید.

9-میزان فروش محصول و محصولات پرفروش را بررسی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

10-میتوانید نحوه ارسال محصول مثلا از طریق پست یا باربری را مشخص کنید و میتوانید برای هزینه حمل و نقل محدوده و منطقه و مکان با هزینه های مختلف مشخص کنید تا کاربر نحوه ارسال محصول خود را خود انتخاب کند و هزینه آن را پرداخت نماید.

11-برای محصولات خود مالیات مشخص کنید و به هر نحوی که دوست دارید ان را مدیریت و درصد و هزینه مالیات را  برای فروشگاه خودمشخص کنید.

12-همچنین نحوه پرداخت مالیات را تعیین کنید که جدا محاسبه شود یا روی محصول فروشگاه محاسبه و به کاربر نمایش داده نشود.

13-انواع دسته بندی و زیر مجموعه برای محصولات خود مشخص کنید.

14-برای محصولات خود ویژگی خاص و متفاوت مشخص کنید و بابت آن هزینه مجزا دریافت کنید.

15-داخل سایت میتوانید محصولات را مجزا نمایش دهید مثلا محصولات جدید، ویژه یا پرفروش و همچنین محصولات تخفیف خرده.

16-فعال سازی پیامک سایت فروشگاهی و ثبت نام کاربران شما از طریق موبایل برای ثبت اطلاعات دقیق.

17-همچنین امکان فعال سازی پیامک برای ارسال ثبت محصول سایت، پرداخت هزینه محصول در سایت یا لغو محصول و ارسال اعلان بصورت پیامک برای مدیر سایت و مشتری سایت.

18-ارسال ایمیل اعلان محصولات برای مشتری و کاربر

19-پنل شخصی مجزا برای هر کاربر تا بتوانند اطلاعات خود را ویرایش کنند یا سفارشات خود را مشاهده کنند و پیگیری های لازم را انجام دهند

20-تعریف کاربر جدید برای سایت بصورت دستی و مدیریت کاربران بصورت کامل

21-میتوانید محصولات خود را بهم مرتبط کرده و زمانی که کاربر محصولی را مشاهده میکند محصولات مرتبط به ان را به کار بر نمایش دهد.

22-میتوانید در فروشگاه خود برای محصولات و نوشته ها امکان ثبت دیدگاه و ارسال نظر و ثبت امتیاز قرار دهید.

23-برای فروشگاه خود انواع واحد های پولی را مشخص کنید.

24-هنگام ثبت سفارش هر ایتمی که میخواهید از مشتری دریافت کنید مانند شماره موبایل ادرس، ایمیل و دیگر موارد و آن ها را کمو زیاد کنید.

25-برای محصولات خود جست و جوی پیشرفته فعال کنید.

اگر بخواهیم این امکانات را  کامل نام ببریم باید حداقل 100 ایتم برای شما نام ببریم که شما را خسته می کند.

پس از بابت طراحی سایت فروشگاهی و شخصی خود مطمئن باشید که فول امکانات است و هیچ چیزی کم ندارد که اضافه تر هم دارد.

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی شما بصورت رایگان در هنگام سفارش طراحی سایت رایگان انجام می شود و سئو سایت رایگان جزو خدمات ما برای شماست.

دقت داشته باشید که سئو سایت فروشگاهی یکبار برای همیشه نیست و برای دریافت نتیجه خوب و بازدهی سایت باید سئو سایت فروشگاهی بصورت مداوم و در بازه طولانی انجام شود تا بازدهی سایت فروشگاهی و فروش شما را بالا ببرد.

سئو اصولی و دقیق برای سایت فروشگاهی باید بدقت انجام شود برای نمونه باید در بازه های زمانی برای سایت فروشگاهی شما تولید محتوای مناسب انجام شود.

محتوای نوشته شده و تولید محتوا انجام شده برای سایت فروشگاهی شما باید همگی سئو شده باشند تا بتوانند برای سایت شما مفید بوده و رتبه مناسب را کسب کنند.

سئو سایت فروشگاهی

در سئو سایت فروشگاهی در کنار سئو نوشته ها و سایت باید توضیحات محصول و تصاویر محصولات فروشگاهی شما نیز سئو شده باشند.

ثبت رایگان سایت در گوگل

ما سایت شما را بدون هیچ هزینه ای در گوگل فعال سازی میکنیم تا در جست گوگل یافت شوید.ثبت رایگان سایت در گوگل توسط وب ونتو در گوتاه ترین زمان انجام میشود.

بعد از ثبت سایت شما در گوگل بعد از گذشت دو الی سه روز سایت شما  پس از ثبت در گوگل قابل رویت است.

خرید سایت فروشگاهی آماده

بعد از ارسال فرم طراحی سایت رایگان توسط شما ما اطلاعات شما را دریافت و برای شما هاست را فعال میکنیم.

دامنه شما را روی آن فعال می کنیم و شروع به طراحی سایت میکینم.طراحی سایت رایگان سریع توسط وب ونتو انجام می شود.

سپس قالبی را که انتخاب کردید برای شما روی هاست نصب میکنیم و سایت را با توجه به نوع فعالیت شما پیاده سازی و طراحی میکنیم و اطلاعات شما را روی آن فعال می کنیم.

خرید سایت فروشگاهی آماده

صفحات مربوطه مانند صفحات درباره ما یا تماس با ما را برای شما تنظیم میکنیم تا سایتی که به شما تحویل میدهیم بدون نقص و کامل باشد.

بعد از اتمام کار ما اطلاعات کامل مدیریتی سایت را در اختیار شما قرار می دهیم مانند نام کاربری و رمز عبور و شما می توانید آن ها را تغییر داده و مالک ان شوید.

کلیه مراحل طراحی سایت رایگان معمولا بین 3 الی 5 روز زمان میبرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *