طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

تولید محتوا ارزان برای سایت

تولید محتوا ارزان برای سایت

یک مرور ساده در مورد تولید محتوا می کنیم برای کسانی که شاید با مفهوم تولید محتوا اشنا نیستند

اولین سوالی که ذهن ما را در گیر می کند این است که اصلا تولید محتوا چیست.تولید محتوا ارزان یکی از راهکارهای عالی تولید محتوا برای سایت است که با توجه به ارزان بودن و تعداد بالای محتوا بازدهی عالی دارد.تولید محتوا در اصل به زبان ساده هر نوع مطلب و تصویری که شما در سایت یا شبکه های مجازی یا شبکه های اجتماعی قرار می دهید به نوعی تولید محتوا هست.پستی که در اینستاگرام قرار می دهید یا مطلب جدیدی که در سایت قرار می دهید و یا در توییتر یا هر شبکه مجازی دیگر تصویری را منتشر می کنید ه نوعی محتوا محسوب می شود.

تولید محتوا ارزان برای سایت

تولید محتوا ارزان برای سایت می تواند شامل دسته بندی های زیر باشد:

 تولید محتوا ارزان فایل های صوتی

تولید محتوا  ارزان فایل های ویدیویی

تولید محتوا مطالب نوشتاری مانند مقاله

تولید محتوا تصویری

فایل های صوتی

در این نوع محتوا شما می توانید در مورد یک موضوع شروع به صحبت نموده و برای سئو مطالب آن را در شبکه های اجتماعی و یا محیط مجازی مانند سایت منتشر کنید و کاربر خود را در مورد ان موضوع که مثلا می تواند یک محصول باشد راهنمایی کنید.بعضی از مخاطبان شما دوست دارند که به فایل های صوتی گوش بدهند و در حین کار به آن ها توجه کنند.در حال انجام کاری هستند و نمیتوانند مدام صفحه گوشی خود را چک کنند یا متن ها را مطالعه کنند پس شما بوسیله این محتوا میتوانید این دسته از مخاطبان را به سمت خود جذب نمایید و سئو خود را بالا ببرید.

تولید محتوا ارزان برای سایت

فایل های ویدیویی

در این نوع ساخت محتوا اشخاص بصورت تصویری شروع به معرفی محصولات و خدمات خود می کنند و به این صورت کاربران خود را راهنمایی و به خرید محصول تشویق می کنند که این نوع تولید محتوا بسیار عالی و تاثیر پذیر برای جذب مشتری هست و می توانند سئو سایت شما را به خوبی تقویت کنند..زمانی که شما به عنوان مثال بخواهید دو گوشی را از نظر امکانات و ویژگی ها با یکدیگر مقایسه کنید قطعا به دنبال یک فایل ویدیویی می گردید که گوشی های مورد نظر شما را با یکدیگر مقایسه کرده باشد.فرصت اینکه بخواهید متن را مطالعه و بررسی کنید ندارید.و همچنین فایل های ویدیویی به خوبی و به آسانی میتواند با کاربر ارتباط برقرار کرده و مفهوم کلی را منتقل کند.

شاید این مطلب که چگونه سایت خود را سئو کنیم بتونه برات مفید باشه!!!

مطالب نوشتاری

این نوع محتوا را می توان یکی از ابتدایی ترین و موثر ترین نوع تولید محتوا برای موضوعات مختلف دانست. در این نوع از محتوا در مورد محصول یا موضوع مورد نظر شروع به توضیحات می نماییم و بصورت مفصل می توانیم در مورد موضوع مورد نظر توضیحات مورد نیاز را داده و بصورت مقاله منتشر کنیم.در بیشتر موارد بررسی اینکه مشخصات یک کالا یا محصول و موضوع مورد نظر چیست از مطالب نوشتاری استفاده می شود.مانند نمونه های بالا متون نیز مخاطبین خاص خود را دارند و این دسته از مخاطبان به دنبال نوشته ها و مطالب مفید و کامل هستند که باید حتما این مورد را در سئو مد نظر قرار داد.

تصویری

این نوع محتوا بیشتر در شبکه های مجازی کاربرد دارد و کاربر با تهیه تصویر از محصول یا موضوع مورد نظر خود اقدام به معرفی موضوع خود موده و در ادامه ان با درج مطلب در پایین یا قسمت توضیحات در مورد محصول خود توضیحات لازم را درج می نماید.مهمترین موضوع در محتوای نوشتاری استفاده از تصاویر با کیفیت برای جذاب کردن و سئو کردن محتوا محسوب می شود و شما در مطالب خود باید حتما دقت کنید که تصاویری با موضوع مربوط به خود و با کیفیت بالا انتخاب کنید تا ذهن مخاطب را همواره به مطلب خود جذب نمایید.

تولید محتوا ارزان برای سایت

فایده تولید محتوا چیست اصلا کاربرد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم  به عنوان مثال اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید و می خواهید برای سایت خود مشتری جذب کنید و فروش خود را بالا ببرید 89 درصد از جذب مشتری و فروش شما از طریق تولید محتوا است.تولید محتوا مهمترین کاری است که شما میتوانید برای افزایش فروش خود و سئو سایت خود انجام دهید.بدون محتوا حال متنی یا تصویری یا هر نوع محتوای دیگر شما نمی توانید انتظار بالابردن سئو و افزایش رتبه و فروش را داشته باشید.به عنوان مثال شما سایت دیجی کالا را درنظر بگیرید.این سایت در حال حاضر بسیار پربازدید و پر مخاطب است.با این حال دقت کنید و بررسی کنید این سایت همچنان در وبلاگ ها و خبرنامه های خود در حال تولید محتوا است.

در صورتی که ممکن است اگر ما صاحب این کسب و کار بودیم بعد از جذب این همه مخاطب دیگر تولید محتوا نمی کردیم یا اقدام به تبلیغات در سایت های دیگر نمی کردیم در صورتی که همچنان این سایت در حال تبلیغات و تولید محتوا بصورت روزانه است و این عامل مهم را در نظر گرفته اند که به این روش می توانند همچنان در صدر باقی بمانند.

تولید محتوا امر بسیار مهمی در سئو سایت است که اصلا نباید آن را دست کم بگیرید و سوری از آن بگذرید.بلکه باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشید و با دقت بیشتر به این مورد بپردازید.

تولید محتوا ارزان برای سایت

خوب چطوری؟

زمانی که شما هیچ مقاله ای درمورد محصول خود در سایت قرار نداده باشید و یا در مورد ان به روش های گفته شده ولید محتوا نکرده باشید و در مقابل سایت های رقیب شما این کار را انجام داده باشند.موتور های جست و جو به دلیل اینکه سایت رقیب شما در مورد ان محصولی که کاربر شما در جست و جوی گوگل آن است تولید محتوا کرده و تعداد کلمات ان محصول در ان محتوا بیشتر دیده می شوند بجای اینکه سایت شما را به کاربر معرفی کند رقیب شما را معرفی می کند.

چون می بیند که تعاد محتوا و کلمه مورد نظر کاربر در ان سایت بیشتر از سایت شماست و به این صورت مشتری شما را به سایت رقیب راهنمایی می کند.مثلا کاربر شما دنبال لاستیک مارک هانکوک هست وقتی شما فقط این محصول را در قسمت محصولات سایت اضافه کرده اید و سایت رقیب شما علاوه بر اینکه در محصولات خود این کالا را اضافه نموده، در مورد ان نیز مطالب متعددی منتشر کرده.مثلا فواید لاستیک هانکوک یا معایب یا معرفی ن چون این مطالب توسط موتور جست و جو خوانده می شود اولویت با سایت رقیب است یا به زبان ساده تر شما یک مطلب و سایت رقیب 10 مطلب منتشر کرده میزان پیدا شدن سایت رقیب نسبت به شما 10 برابر بیشتر است.

دوست داری بدونی بهترین سایت برای سئو در ایران کدومه پس کلیک کن؟!!

تولید محتوا در جذب کاربر به سمت موضوع و مطلب شما که می تواند جذب مشتری برای یک سایت یا پیج شبکه اجتماعی باشد بسیار بسیار مهم است و تاثیر بسیار زیادی در رشد سایت شما دارد که ما در مقاله مراحل ایجاد یک تولید محتوای عالی مفصل در مورد ان توضیح داده ایم.

البته نکته مهمی در تولید محتوا وجود دارد و ان این است که محتوایی که تولید می کنید بسیار ساده و بیانگر موضوع شما باشد و کاربر را بیهوده به موضوعات فرعی راهنمایی نکند و باعث خسته شدن کاربر شما نباشد.علاوه بر ان محتوای تولید شده برای متور های جست و جو بهینه شده باشد تا در هنگام جست و جو سریعا کار بر را به ان موضوع راهنمایی کنند و مورد بعدی اینکه سئو بگونه ای باشد که به بهترین نحو مطلب برای موتور های جست و جو اماده شده باشد.قدرت تولید محتوا را برای افزایش رتبه سایت خود دست کم نگیرید چون اگر می دانستید بیشتر سایت های موفق جهان از تولید محتوا برای قدرت گرفتن کمک می گیرند شما هم همین حالا دست به کار می شدید و برای سایت خود تولید محتوا می کردید.

نکته طلایی که طی این چند سال تجربه برای ما به وضوح مشخص شده است و باعث شده تا سایت ها به خوبی رشد کنند دقت داشته باشید زنده نگه داشتن مطلاب و بروزرسانی مرتب و دائم آن ها هستند.سعی کنید مطالبتان را حتما بروز نگه دارید تا در طولانی مدت رتبه خود را از دست ندهند.

تولید محتوا ارزان برای سایت

امروزه تولید محتوا جزء مهم ترین راه های ارتباط با مخاطبان و کسب و کارها است که به جای کارهای تبلیغاتی سنتی، این روش برای معرفی و ارسال پیام به مخاطبان کاملا ترجیح داده می شود. تولید محتوا سئو شده میتواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند و در نتیجه به افزایش فروش و درآمد منجر شود.

در این روش، فرآیند تولید محتوا به گونه ای است که با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر در متن، سایت شما در نتایج جستجوی گوگل به صورت برترین نتایج نمایش داده می شود. همچنین، استفاده از محتوای با کیفیت در سایت شما، باعث می شود که مخاطبین شما به صورت اتوماتیک برای بازدید مجدد به سایت شما رجوع کنند.

در نتیجه، با تولید محتوای سئو شده، رتبه سایت شما در موتورهای جستجویی بهبود می یابد و علاوه بر این، با استفاده از این روش میتوانید به خدمات و محصولات خود بیشتر دسترسی داشته باشید.اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تولید محتوای ما تماس بگیرید تا برای شما امکانات شخصی شده را با خدمات ما کشف کنید.

همچنین تیم ما، برای تولید محتوای با کیفیت، از ابزارهای پیشرفته تحقیق کمک می گیرد. این ابزارها می‌توانند به ما کمک کنند تا موضوعات روز و جدید را در اختیار داشته باشیم و محتوای با کیفیتی را به صورت سریع و با هزینه کمتری ایجاد کنیم.
در نهایت، یکی از اصلی‌ترین عواملی که می‌تواند به تولید محتوای با کیفیت و ارزان کمک کند، بهبود فرآیند تولید محتوا است. با بهینه سازی محتوا و بهره‌گیری از تولید محتوا با کیفیت و ارزان و ابزارهای هوشمند، می‌توانیم تولید محتوای با کیفیت و مناسب با موضوع سایت شما را به صورت ارزان‌ و با کیفیت بیشتری ایجاد کنیم.

20 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *