طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

شاید خیلی از مواقع شما سایتی داشته باشید و این سوال را از خود بپرسید که من چگونه سایت خود را سئو کنم تا بتوانم بازدید و بازخورد بیشتری داشته باشم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خیلی ساده و روان بخواهیم در مورد سئو برای شما توضیح دهیم سئو در اصل کلیه اقدام هایی هست که شما سایت خود را برای موتور های جست و جو بهینه می کنید تا کاربران هنگام جست و جوی موضوع  و خدمات مورد نظری که شما ارائه می دهید و میخواهید آن ها را به سمت خود جذب نمایید سئو گفته میشود.

چگونه سایت خود را سئو کنیم؟ سئو محتوا سایت و موضوعات، سایت شما را برای موتور های جست و جو بهینه تر  می کند اما چگونه.سئو سات باعث می شود تا گوگل و سایر موتور های جست و جو سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران را به سمت سایت شما راهنمایی نمایند.

چگونه سایت خود را سئو کنیم

اکثر کسانی که به دنبال سئو کردن سایت می روند میخواهند که بازدید سایت آن ها بیشتر شود و اگر یک سایت فروشگاهی دارند میخواهند توسط سئو کردن سایت خود فروش محصولات خود را بالا ببرند.

ممکن است در این میان یک سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که  آیا سئو باید زمانی که سایت را تازه طراحی کرده ایم انجام دهیم؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر بتوان در همان ابتدای کار سایت را به صورت اصولی و سئو شده پیاده سازی نمود خیلی بهتر است ولی نگران نباشید چون میتوان یک سایتی که مدت ها از طراحی آن می گذرد نیز سئو کرد و آن را به صفحه های اول گوگل آورد.

سئو چگونه انجام میشود

تا این جا شما متوجه شدید که سئو چیست و برای چه هدفی انجام می شود، حالا با ما همراه باشید تا در مورد اینکه سئو چگونه انجام می شود برای شما توضیحات کوتاه و مفیدی را ارائه دهیم تا اصل ماجرا را متوجه شوید و نیاز به صرف زمان زیاد برای خواندن مطالب متفرقه نداشته باشید.

در پاسخ به اینکه سئو چگونه انجام می شود باید گفت که سئو مراحل مختلفی دارد که با طی کردن آن ها میتوان گفت شما سایت خود را سئو کرده اید.

برای سئو کردن سایت شما اول باید هدف خود را مشخص کنید یعنی میخواهید با سئو کردن چه نتیجه ای را کسب کنید.

تعیین سئو سایت و تینکه چگونه سایت خود را سئو کنیم  به نوع کاربری شما دارد مثلا شما یک سایت فروشگاهی دارید و یا یک پیج اینستاگرام و میخواهید آن را سئو کرده و مخاطبین خود را افزایش دهید.

در هر دو هدف شما میخواهید مخاطبین را به سمت خود جذب کنید یکی با قراردادن پست  های متنی و یا تصاویر و فیلم ها در اینستاگرام و کامنت گذاری و هشتک ها و دیگری با قرار دادن محصولات متنوع و توضیحات کامل و دقیق در سایت فروشگاهی در حال سئو کردن سایت فروشگاهی خود هستید.

سئو چگونه انجام میشود

در حالت اول شما با قراردادن پست، کامنت، هشتک و فایل های تصویری و ویدیویی دقیقا درحال سئو کردن پیج خود هستید تا بتوانید توسط آن ها مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

در این صورت به دنبال تصاویر باکیفیت هستید، هشتک های مرتبط با تصویر و فیلم خود را قرار می دهید و با قرار دادن کامنت و پست های متنی سئو شما کامل می شود.

در سایت نیز با قرار دادن برچسب ها و توضیحات محصول و استفاده از تصاویر با کیفیت در اصل در حال بهینه کردن و سئو کردن محتوای خود هستید.

ولی سئو کردن به این موارد ختم نمی شود و شما در هر یک از این اقدام ها باید نکاتی را رعایت کنید که این نکات همان نکات کلیدی در سئو هستند که شما از قلم انداخته اید و یک متخصص سئو کار آن ها را تشخصی داده و این موارد را در محتوا اصلاح می کند.

چگونه از سئو استفاده کنیم

خوب تا اینجا متوجه شدید که سئو چیست و چگونه انجام میشود و حالا نوبت به این است که ببینیم چگونه از سئو استفاده کنیم تا سایت ما رشد کند و به رتبه های بالای گوگل دست پیدا کنیم، پس همچنان با ما همراه باشید تا در مورد این مسئله بیشتر برای شما توضیح دهیم.

همانطور که در مطلب بالا گفته شد سئو در اصل انجام یکسری نکات کلیدی است که با انجام آن ها ما در اصل بهینه سازی محتوای سایت را انجام داده ایم و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کنیم.

برای اینکه بتوانیم از سئو به خوبی در سایت خود استفاده کنیم بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردیم باید محتوای خود را برای کاربران جذاب تر کنیم و در کنار آن این محتوا را به موتور های جستو جو بهتر معرفی کنیم.

چگونه از سئو استفاده کنیم

برای این کار ما باید کلمات کلیدی خود را مشخص کنیم تا توسط آن ها موتور های جست و جو کاربران را به سمت ما سرازیر کنند.

کلمات کلیدی در اصل همان اصل خدماتی ما است که میخواهیم به کاربران خود ارائه دهیم مثلا فروش موبایل یا خرید لباس مردانه یا دانلود فیلم و از این قبیل موارد.

بعد از انتخاب کلمه کلیدی مناسب ما باید محتوای خود را برای موتورهای جست و جو بهینه کنیم یعنی مطلبی که مینویسیم دقیقا مرتبط با موضوع کار ما باشد و کاربر را گمراه نکند.

از لینک های داخلی در محتوای خود استفاه کنیم.

از تصاویر با کیفیت و مرتبط با موضوع محتوا استفاده کنیم تا مطالب ما جذاب تر و خسته کننده نباشند.

از تگ ها  در محتوا های خود به درستی استفاده کنیم.

سئو داخلی و خارجی را به درستی انجام دهیم.

با انجام این مراحل ما میتوانیم سئو سایت را انجام دهیم و به وسیله آن آمار بازدید سایت را افزایش دهیم و رتبه های بالای گوگل را بدست بیاوریم.

چگونه روی سئو سایت کار کنیم

ممکن است شما از قبل یک سایت داشته باشید و به هر دلیلی رتبه آن پایین آمده باشد و نیاز باشد تا روی ئو آن کار کنیم.خوب سوال اینجا است که چگونه روی سئو سایت کار کنیم تا بهترین بازدهی را برای ما داشته باشد و بتوانیم در بلند مدت با استفاده از آن کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نماییم.

شما در اولین قدم باید سرعت سایت خود را بالا ببرید چون هرچقدر هم که مطالب شما با کیفیت باشد اگر سرعت لود شدن سایت شما پایین باشد و کاربر با ورود منتظر لود شدن مطالب باشد بدون توجه سایت شما را ترک می کند و همین امر باعث می شود تا گوگل رتبه سایت شما را پایین بیاورد.

چگونه روی سئو سایت کار کنیم

قدم بعدی استفاده از لینک های داخلی در مطلب خود است یعنی ممکن است شما در محتوای خود کلمات کلیدی یا عناوینی داشته باشید که میتوانید آن ها را به سایر مطالب دیگر سایت ارتباط بدهید به عناون مثال در همین مطلب ما  به سئو کردن سایت فروشگاهی یا بهینه سازی سایت لینک داده ایم و شما با کلیک روی آن وارد مطلبی که مرتبط با همین موضوع است می شوید.

به این کار لینک داخلی گفته می  شود.حال ما به کلمه گوگل به سایت گوگل که یک سایت خارج از سایت ما است لینک داده ایم که به این کار لینک خارجی گفته می شود.

فقط دقت کنید لینک دادن به سایت های خارجی باید با دقت انجام شود و سایت انتخاب شده از رتبه بالا و رنک بالا برخوردار باشد در غیر این صورت ممکن است رتبه شما افت کند.

کلمات کلیدی را به درستی و به تعداد مناسب در محتوای خود استفاده کنید.

چگونه سئو سایت را بالا ببریم

سوال اینجاست که ما چگونه سئو سایت را بالا ببریم تا بتوانیم رتبه های بالای گوگل را بدست آوریم؟ در پاسخ علاوه بر نکته های بالا باید گفت که ممکن است شما در گذشته نزدیک یا دور صفحه هایی از سایت یا مطالب یا دسته بندی هایی را حذف کرده باشید که در گوگل ایندکس شده اند و حالا با حذف آن ها این ارور ها در سرور گوگل ثبت شده و باعث امتیاز منفی برای شما شده است.

از کجا میتوانید این ارور ها را ببینید؟ شما با مراجعه به گوگل کنسول می توانید این ارور ها را مشاهده نموده و آن ها را رفع نمایید.

چگونه سئو سایت را بالا ببریم

از طرفی ممکن است در سایت شما از کدهای css و javascript زیادی استفاده شده باشد که باعث کند شدن سایت شما شود که باید آن ها را برطرف نمایید.

ممکن است شما مطالبی در سایت قرار داده باشید که مدت زیادی است ان ها را بروز نکرده باشید و از نظر گوگل رتبه خود را از دست داده باشند که باید آن ها را بروز رسانی کنید با نوشطن یک پاراگراف یا قرار دادن تصویر و این موارد.

شاید مطالب سایت از نظر نگارشی نیاز به اصلاح داشته باشند یا کلمات کلیدی به درستی در آن ها قرار داده نشده باشد و باید این موارد اصلاح شوند.

باید تراکم کلمات کلیدی شما به درستی در سایت و مطالب رعایت شده باشد.

سایت شما باید واکنش گرا بوده و در همه دستگاه ها بخصوص موبایل هماهنگ باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را مشاهده نمایند.

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم

نکاتی که در بالا گفته شد به راحتی قابل مشاهده و پیگیری هستند و شما دیگر نگران آن نخواهید بود که از خود سوال کنید چگونه سئو سایت را افزایش دهم.

تنها کافی است عبارت بررسی سئو سایت را جستو جوی کرده تا سایت های بسیار زیادی در این زمینه مشاهده کنید و سدو سایت خود را بررسی کنید که در آن ها کلیه مواردی که در مطلب قبل به آن ها اشاره کردیم را به شما نمایش دهند و معایب کار را برای شما بیان کنند.

شما با رعایت کلیه مواردی که به آن ها اشاره کردیم می توانید سایت خود را به خوبی سئو کرده و نتیجه آن را بر افزایش رتبه سایت خود مشاهده کنید.

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم

البته ممکن است که شما مشغله زیادی داشته باشید و فرصت کافی را نداشته باشید که بخواهید خود سئو سایت را افزایش دهید که در این صورت میتوانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرده و به وسیله آن ها اقدام به سئو سایت خود بکنید.

سایت ما یکی از همین سایت ها است که در زمینه سئو به صورت تخصصی فعالیت دارد و تیم ما تشکیل شده از افراد خبره ای است که حداقل 10 سال در این زمینه تجربه داشته و به خوبی میتوانند برای شما موارد ذکر شده را انجام دهند.

در مجموعه وب ونتو جدید ترین متود های سئو و الگوریتم های جدید گوگل درحال بررسی هستند و سایت شما به صورت کاملا حرفه ای تحت نظارت کارشناسان خبره انجام می شود.

در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه هستید می توانید با شماره هایی که در سایت برای شما قرار داده ایم با ما تماس گرفته و مشکل خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *