طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

سئو تخصصی وردپرس بصورت اقساطی

در این مطلب ما در مورد سئو تخصصی وردپرس بصورت اقساطی صحبت می کنیم و به دنبال حاشیه نیستیم، پس مستقیم اصل مطلب را بیان می کنیم تا دقیقا با نحوه سئو کردن سایت توسط تیم حرفه ای وب ونتو آشنا شده و در مورد قیمت سئو برای سایت و مراحل انجام آن اطلاعات دقیق و درستی را کسب کنید پس تا اخر این مقاله حتما با ما همراه باشید.

سئو وردپرس

اکثر سایت هایی که امروز شما به اونها مراجعه می کنید و به دنبال مطلب مورد نظر خود در این سایت ها هستید توسط وردپرس طراحی شده اند.

معمولا برای اینکه شما یک سایت وردپرسی را سئو کنید یا باید توسط یکسری افزونه این کار را انجام دهید یا قالب شما به گونه ای طراحی شده باشه که قابلیت های سئو اصولی را داشته و از اونها پشتیبانی بکنه که معمولا همیشه بیشتر ما با حالت اول روبرو هستیم.

سئو وردپرس

خوب کار کردن با افزونه های سئو نیاز به تخصص و دانش فنی مناسبی داره که اگه این تخصص را نداشته باشید ممکنه بجای اینکه باعث رشد سایت بشه برعکس عمل بکنه و رتبه سایت شما را از اینی که هست هم پایین تر بیاره.

از طرفی هم تعداد افزونه های سئو بسیار زیاده و مارو تو انتخاب دچار شک و تردید میکنه که واقعا کدوم بهتره.

شما یه سرچی بکنید درسته خیلی از افزونه های برتر به شما معرفی میشه که در این زمینه فعالیت دارن ولی هرکدوم قابلیت های خاص خودشون رو دارن و خوب اگه ندونید دقیقا چی میخواهید ممکنه هزینه ای پرداخت کنید و اون نتیجه دلخواه رو نگیرید.

بعضی وقت ها هزینه کردن و انجام کار توسط متخصص خیلی بهتر اینه که شما خودتون اقدام کنید و بعد از ضرر دیدن و خسارت وارده بخواهید هزینه کنید و شاید بیشتر از هزینه اولیه هم مجبور به پرداخت باشید.

خیلی مورد برای ما پیش اومده که مشتری سراغ ما اومده هزینه را پرسیده و رفته و با هزینه کمتر اقدام به سئو کرده و بعد از خسارت دوباره اومده سراغ ما و از ما تقاضای راه حل کرده و متاسفانه فقط کار ما را سخت تر کرده و  و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شده.

پس قبل از انجام اول خوب تحقیق کنید و بعد یک کاربلد را انتخاب کنید.

بررسی سئو سایت

بررسی سئو سایت

اولین قدم زمانی که شما برای بررسی سئو سایت خود به ما مراجعه می کنید این است که ما ابتدا دقیقا از فعالیت شما اطلاعات کاملی را کسب میکنیم تا متوجه بشیم شما چکاری می کنید، تا چه حد کار شما وسعت دارد، چه مناطقی را تحت پوشش قرار می دهید و اصلا برای چه نیازی میخواهید سایت خود را سئو کنید.

بعد از بررسی موارد بالا معمولا از شما درخواست می کنیم که کلمات کلیدی که میخواهید در آن ها در رتبه های اول و دوم صفحات گوگل باشید را درخواست می کنیم.

این کلمات را بررسی کرده و کلمات مناسب شما را معرفی میکنیم.

صفحات سایت شما را بررسی کرده و نکاتی که نیاز به سئو و بهینه سازی است را به شما اعلام می کنیم.

بعد از بررسی سئو سایت روند کار را برای شما شرح می دهیم و بازه زمانی مورد نیاز شما را مشخص می کنیم.

بعد از تایید کار و تایید شما کار را شروع می کنیم.

قیمت سئو برای سایت

قیمت سئو برای سایت

در حال حاضر قیمت سئو برای سایت با توجه به نکاتی که در ادامه برای شما بیان میکنیم ممکن است بعد از گذر زمان کمی متغییر باشد پس در صورتی که میخواهید اقدام به سئو کنید به صورت دقیق و کامل از ما استعلام گرفته و سپس اقدام به بررسی وضعیت سایت خود کنید.

سئو کردن سایت وردپرسی نیاز به هزینه دارد که این هزینه شامل خرید برخی افزونه ها، خرید پنل شخصی برای شما، پرداخت و خرید برخی اشتراک ها برای گزارش گیری از سمت گوگل، دست مزد نویسنده های محتوا و ویراستار ها و متخصصین حوزه سئو و سایر موارد می باشد پس هزینه ای که شما پرداخت می کنید صد در صد سود نیست و به چندین بخش تقسیم می شود.

هزینه سئو در سایت ما به صورت ماهیانه از مبلغ 3500000 تومان تا 5500000 تومان بسته به سایت و حجم کاری متغیر است.

اکثر همکاران ما معمولا یا ابتدای کار یا طی سه مرحله نهایتا هزینه را از شما درخواست می کنند.

در سایت ما سئو تخصصی وردپرس بصورت اقساطی انجام میشود و شما مبلغ کلی را انتهای هر ماه برای ما واریز می کنید.

انجام سئو برای سایت

تیم وب ونتو هنگام انجام سئو برای سایت شما نکات زیر را انجام می دهد که هم باعث آسوده خاطر بودن شما می شود و هم واقعا به صورت کاملا شفاف و روراست شما از وضعیت پیشرفت  سایت خود آگاه میشید.

اول از همه ما اول کار گزارش دقیقی از وضعیت کلمات کلیدی شما  که در صفحه چندم گوگل هستند در اختیار شما قرار میدیم که شما میتویند خودتون صحت اون رو بررسی کنید.

بعد از شروع کار و گذشت یکماه از کار کرد ما اخر هر ماه گزارش دقیقی از وضعیت کلمات کلیدی شما در اختیار شما قرار میدیم و شما میتونید ببینید کلمات کلیدی شما رشد کردن یا افت کردن.

پس تا اینجای کار شما با خیال راحت میتونید روند کار رو ببینید و هیچ ابهامی وجود نداره و ما هم وعده بیخود به شما ندادیم.

یه سوال پیش میاد که خوب قرار ما تو چه صفحه ای از گوگل قرار بگیریم؟

جواب اینه که بستگی داره کلمه کلیدی شما چقدر رقیب داشته باشه هرچی رقیب بیشتر کار ما سخت تر.

خدارو شکر بیشتر سایت هایی که سئو کردیم تونستن در 8 تا 15 کلمه کلیدی در صفحه اول و مابقی در صفحه دوم و نهایتا تا چهارم باشن که معمولا همون صفحه دوم هستن.

اون هایی هم که تو صفحه چهارم هستن بعد گذر زمان سریع میان بالا و میان همون صفحه دوم.

مشتری باید واقعیت ها رو بدونه تا بتونه درست تصمیم بگیره.

درضمن سئو تضمینی کاملا دروغه پس به دنبال این موضوع نگردید چون دائم الگوریتم های گوگل بروز میشن و باید تکنیک های جدید بکار برد.

سئو تخصصی سایت

سئو تخصصی سایت

بچه های تیم ما برای اینکه سایت شما رشد کنه به صورت تخصصی روی اون کار می کنن.سئو تخصصی سایت نیاز به تجربه و دانش کافی داره تا بتونه به خوبی جواب بده.

ما حرفه شما را به نویسنده های خودمون معرفی می کنیم اونها قبل از تولید محتوا و نوشتن مطلب بین سه تا پنج روز در مورد حرفه شما تحقیق می کنن تا رشته کار دستشون بیاد و بدونن قراره چکار کنن نه رو هوا مطلب بنویسن.

محتوایی که نوشته میشه با تحقیق و بررسی نوشته میشه و کپی نیست یا از ترجمه سایت های خارجی باشه و کاملا به صورت تالیفی و یونیک هست.

چون گوگل براش مهمه مطلب جدید، جدید باشه نه کپی یا باز نویسی و به اون اهمیت میده.

کار تیم ما همینه و تخصص ما در این زمینه است.

شاید نمونه کار بخواهید.

خوب برای نمونه ما تو مقاله زیر سه تا سایت رو قرار دادیم که در 10 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل هستند  که البته باید بگیم کلمات بیشتره ولی بخواهیم همه رو بنویسیم باید کلی جدول قرار بدیم.

سئو سایت ارزان و تضمینی به همراه نمونه کار

هر سوالی بود بنده شخصا در خدمتتون هستم

09134242431

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *