طراحی سایت سئو و تولید محتوا ارزان بصورت حرفه ای در وب ونتو!

شما در این مطلب مهمترین نکات سئو سایت را مطالعه می کنید که عبارتند از:

  • سئو سایت چیست؟
  • بهترین روش سئو سایت
  • بهترین سایت برای سئو
  • بهترین سایت سئو در ایران
  • بهترین ابزار سئو سایت
  • بهترین سایت آنالیز سئو

سئو سایت چیست؟

ممکنه مقاله ها و مطالب زیادی رو در مورد اینکه چگونه سایت خود را سئو کنیم یا عناوین دیگه خونده باشید که تقریبا همه اونها به یکسری از مطالب مشترک و مفاهیم مشخص در مورد سئو سایت پرداخته و در مورد اون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده اند ولی بعضی مواقع این مطالب طوری نوشته شدند که شاید سئو و سئو کردن سایت رو یک عمل پیچیده توی ذهن شما ساخته باشن.

سئو سایت و سئو کردن سایت در اصل یه تجربه و تکنیکه که اگه بتونید اونو بخوبی درک کنید میتونید هر سایت رو سئو کنید.

فکر کنید شما یه مغازه میوه فروشی دارید که سه تا کوچه با خیابون اصلی فاصله داره و سر خیابون اصلی سه تا مغازه میوه فروشی هست که چند ساله دارن میوه میفروشن و شما قراره با اونا رقابت کنید.

داخل مغازتون همه نو میوه دارید و مثل همه مغازه دارا چیدید داخل ظرف و گذاشتید برای فروش.

سئو سایت چیست؟

قطعا پیش خودتون میگید عمرا بتونم مثل اونا بفروشم و فروش داشته باشم.اصلا تا اونا هستن کی از من میوه میخره و هر فکر دیگه باعث شده شما فروش چندانی نداشته باشید و مشتری زیادی هم نیاد سراغ شما.

خوب ما یه ایده میدیم.برو اول ببین این محله ای که داخلشی مردمش بیشتر چیا نیازشونه.

یه پرسجو بکن ببین نظر مردم در مورد این سه تا میوه فروشی چیه چه نکات مثبتی براش میگن و چه نکات منفی دارن که باعث دلخوری میشه.

خوب حالا هم نیاز مردمو میدونی و هم نظرشونو میدونی چیه و نقاط قوت و ضعفو شناسایی کردی.

بشین ببین چه ایده ای بدی یا چه طرفندی انجام بدی بهتره.یه نگاه به مغازت میندازی و چیدمان میوه هاتو مرتب و قشنگ میکنی و یه چند تا لامپ با نور مناسب میزنی بالاسر میوه هات تا نمای بهتری داشته باشن و خوشرنگ تر بنظر برسن.

سبدهای و ظرف های میوه هات همیشه پر میکنی و میوه ها رو خشگل و مرتب میچینی رو هم تا مشتری از دور میبینه بگه عجب مغازه پر از میوه ای.

چه میوه های خوشرنگی.

در کنارش بعضی میوه ها رو بسته بندی و یه سایز میکنی و سلفون میپیچی برای مشتری هایی که دنبال میوه های خیلی تروتمیز و خاص هستند از طرفی هم میوه هایی که کمی کیفیت پایینی داره بسته بندی میکنی برای اونایی که شاید یکم دستشون خالیه و نمیتونن هزینه زیادی بدن.

بعد یه مدت میبینی مشتریا دارن زیاد میشن و فروشت بیشتر میشه.

الان باید بگم مغازتو سئو کردی یعنی برای بهتر دیده شدن توسط مشتری بهینه شده.

برای سایتم دقیقا همینه و هیچ فرقی نمیکنه باید سایتتو برای موتور جستو جو که میشه چشم مردم بهینه کنی.

بهترین روش سئو سایت

بهترین روش سئو سایت

نمیشه بگی بهترین روش برای سئو سایت کدومه چون در اصل همه اقدام هایی که برای سئو داره انجام میشه از یکسری قانون مشخص دارن پیروی می کنن و تفاوت زیادی باهم ندارن فقط مهم اون تجربه کاری و نحوه درست انجام اون مراحل سئو روی سایته.

یه لوله کش ابو با شش متر لوله به مقصد منتقل میکنه یکی دیگه با هفت متر لوله و هر دو یه کارو انجام میدن ولی لوله کش اولی تجربه بیشتری داره و مسیر و مقدار لوله را بهتر انتخاب میکنه.نه نترسید دزد نیست تو مصالح کم بزاره تجربش بیشتره:).

اگه شما یه سایت داشته باشید که از طریق کدنویسی نوشته شده باشه و براتون نوشته باشن از ابتدا باید اون کسی که براتون سایتو نوشته طوری نوشته باشه که اصول اولیه سئو داخلش رعایت شده باشه مثل تگ بندی عناوین و عنوان ها یا متا توضیحات و کلمات کلیدی و غیره.

البته الان بیشتر سایت ها حدود 90 درصد سایت ها با وردپرس طراحی میشن که ما هم به همین سایت ها میپردازیم چون سایر طراحی ها بستگی به نوع طراحی و نویسنده دلاره و مانور زیادی روی اون ها نمیتونیم بدیم ولی اصول اولیه همینه که در ادامه مطلب به اون میپردازیم.

برای سایت های وردپرسی چیزی که تجربه ثابت کرده و همچنین میزان رضایت کاربرا و نظر سنجی ها و سایر موارد استفاده از افزونه یواست سئو هست که بخوبی تونسته در این زمینه عمل کنه و با یه سرچ ساده میتونید دقیقا با این افزونه آشنا بشید.

البته در ادامه در بخش بهترین ابزار سئو سایت به این افزونه اشاره می کنیم و در مورد اون شما رو راهنمایی می کنیم.

بهترین سایت برای سئو

بهترین سایت برای سئو

ممکنه به هر دلیلی خودتون فرصت اینکه بخواهید دنبال کلمه کلیدی مناسب کارتون بگردید رو نداشته باشید یا بخواهید رقبا رو بررسی کنید یا ارورهای سایت رو برطرف کنید و محتوا بنویسید و به دنبال بهترین سایت برای سئو کردن باشید.

برای اینکه یه سایت خوب در زمینه سئو کردن بتونید پیدا بکنید باید چند تا فاکتور مهم رو درنظر بگیرید.

یکی اینکه او.ن سایت چند تا نمونه کار داشته باشه که توی کلمات کلیدی که مشتری ازش خواسته رتبه کسب کرده باشه و در صفحات اول گوگل باشن.

دوم سایت تعهد کاری داشته باشه  نخواد وقت تلف کنه و در نهایت هیچ نتیجه ای نبینید.

مورد بعدی اینکه یه گزارش از وضعیت اولیه سایت و کارهایی که قرار بکنه برای شما مشخص بکنه تا شما بدونید قراره دقیقا چکاری انجام بشه و مسیر کار برای شما گنگ نباشه.

بعد از اون بتونه یه گزارشی از کارکردش بده تو بازه های مختلف که بتونید وضعیت پیشرفت کارو ببینید.

و در اخر هزینه اون معقول باشه و به بهانه سئو تخصصی و فلان کار هزینه بالا از شما بگیره.

بهترین سایت سئو در ایران

بهترین سایت سئو در ایران

سایت های زیادی الان وجود دارن که برای شما سئو انجام میدن و سایت شمارو سئو می کنند ولی اینکه بتونید بهترین سایت سئو در ایران رو مشخص کنید باید بگیم این چیزی نیست که بتونید راحت مشخص کنید.

چون بعضی سایت ها شاید تو سرچ رتبه های بالایی نداشته باشن و شما اونارو تو صفحه اول و دوم پیداشون نکنید ولی از نظر سئو و کارکرد خیلی بهتر از سایت هایی باشن که تو سرچ اول گوگل هستن و بلعکس.

مهم اینه طرف حسابتون واقعا کاربلد باشه و بتونه ثابت کنه که ما میتونیم به عنوان یه سئو کار سایت سایت شما رو بخوبی سئو کنیم.

سایت ما در زمینه سئو و تولید محتوا سئو شده و همچنین طراحی سایت فعالیت داره .

مشتری های زیادی داریم که یا محتوا سئو شده از ما میخوان که برای اونها تولید می کنیم و در اختیارشون قرار میدیم ولی متاسفانه ادرس سایتی بهمون ندادن که بخواهیم بگیم اینا مال ماست که جدیدا قصد داریم ازشون درخواست کنیم  چون مشتریا نمونه کار زیاد از ما میخوان.

مشتری هایی از شرکت های بزرگ داریم که قرارداد چندساله با ما بستن برای سئو که خداروشکر راضی هستن و تو بیشتر کلمات در صفحه اول گوگل هستن مثل شرکت همگامان صنعت فولاد اسپادانا یا شرکت پارنا صنعت یا شروین ابزار یا آقای سوله.

یسری مشتریام که بهینه سازی سایت خواستنو انجام دادیم ودر کل همه راض بودن تا الان.

ما ادعا نداریم ولی میتونیم بگیم مجموعه وب ونتو واقا افراد باتجربه بالا دارن براش کار میکنند و تونستیم رضایت مشتریامونو جذب کنیم و خوشحال میشیم بتونیم به شما هم کمک کنیم.

شمارمون هست رایگانه تماس بگیرید یه مشاوره بگیرید ضرر نداره.

بهترین ابزار سئو سایت

بهترین ابزار سئو سایت

خوب در این قسمت برای معرفی بهترین ابزار سئو سایت چون در مطلب قبلی گفتیم بیشتر سایتا دارن با وردپرس طراحی میشن پس ما هم ملاکمون رو همون وردپرس میزاریم و در مورد بهترین افزونه این مدیریت محتوا برای شما توضیح میدیم.

همونطور که قبلا معرفی کردیم بهترین افزونه برای وردپرس افزونه yoast seo  هست که بهترین افزونه از همه نظره.

کار با اون بسیار اسونه و تنظیمات خیلی ساده ای داره که اگه با اون آشنایی نداریم میتونید به صورت پیشفرض از اون استفاده کنید.

از مزیت های اون اینه که اتوماتیک برای شما یه نقشه سایت عالی میسازه.

زمانی که یه مطلب جدید داخل سایت منتشر میکنید به شما راهنمایی میکنه که چطور برای اینکه مطلب سئو بشه چکار باید بکنید و اشکالات سئو رو به شما نشون میده.

از طرفی هم به شما کمک میکنه که متوجه بشید میزان سئو شما در چه حدی حست بده یا خوبه یا عالی هست.

یه نکته ای که در مورد این افزونه هست اینه که حتما حتما نسخه پولی اون رو خرید کنید که در فروشگاه سایت ما هم موجوده و میتونید این افزونه را از اینجا خرید کنید.

چون نسخه رایگان تقریبا 60 درصد امکانات اصلی غیر فعاله.

بهترین سایت آنالیز سئو

بهترین سایت آنالیز سئو

سایت های زیادی هستن که سایت شما را از نظر سئو بررسی میکنن و گزارش خوبی در اختیار شما قرار میدن منتها باید این مورد رو مدنظر داشته باشید که این سایت ها باید بروز باشن و خودشونو با جدید ترین تغییرات و بروزرسانی های گوگل هماهنگ کنن تا گزارشی که به شما میدن بدرد بخوره و بتونه شما رو راهنمایی کنه.

برای نمونه دوتا سایت اینجا به شما معرفی میکنیم که گزارش خوبی در اختیار شما قرار میدن و بروزرسانی های کاربردی را انجام میدن تا وضعیت سایت شما دقیق بررسی بشه.

یکی از این سایت ها سایت جت سئو هست و سایت بعدی kwrank هست که در این زمینه بخوبی تونستن عمل کنن.

در این سایت ها کلمات کلیدی و همچنین تراکم اون ها در سایت و نکات مهم سئو را در اختیار شما قرار میدن.

اشکالات نگارشی و یا سرعت سایت رو بررسی میکنن و خطاها را به شما نشون میدن که با رفع اونها میتونید سئو سایت خودتون رو ارتقا بدید و در صفحات بالای گوگل سایتتون رو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *